משה ליאון מפנק: “בקרוב ניתן שעה או שעתיים חניה חינם לתושבי י-ם”

ראש עיריית ירושלים הנחה את מנכ''ל העירייה להעניק שעה או שעתיים חניה בחינם לתושבי העיר: "יכול להיות ששבעה שקלים לשעה לא משפיע על כולם, אבל יש גם כאלה שכן"
אריה ריבקינד
ד' טבת התשע"ט / 12.12.2018 15:13

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, השתתף היום (רביעי) בכנס לציון 40 שנה למכון ירושלים למחקרי מדיניות, וסיפר כי הבטחתו מתקופת הבחירות להעניק חניה בחינם לתושבי העיר – תצא לפועל כבר בקרוב.

לדבריו, כבר בשנת 2019 תהיה חניה בחינם לתושבי ירושלים.

ליאון אמר: “אני רוצה להסביר למה זאת לא הבטחה פופוליסטית: אני לא מדבר על חניה ליום שלם, אלא מישהו שמגיע לעשות קניות וצריך לשלם עם הפנגו את השעה הראשונה והשניה, זה לא הגיוני ולא חכם.

“יכול להיות ששבעה שקלים לשעה לא משפיע על כולם, אבל יש גם כאלה שכן. לכן הנחתי את מנכ”ל העירייה שהתקציב של 2019 יכלול בין שעה לשעתיים חינם לתושבים”.

ראש העיר אמר עוד כי לדעתו אין בעיה שחללי העבודה יהיו פתוחים בשבת. “זה לא חילול שבת בפרהסיה, אין לי בעיה עם זה, מצידי שכל העיר תהיה מלאה במתחמי WeWork”.

על ההגירה השלילית מהעיר – אמר: “אם ההגירה השלילית תצטמצם לאפס – אני אהיה הכי מאושר בחיים, אני חושב שזה בידיי ואני מסוגל לעשות את זה. צריך לבנות ולעודד את הצעירים לגור כאן. אני חושב שאני מסוגל לעשות את זה ואני אעשה את כל המאמצים לעשות את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות