יאיר נתניהו: עמותות השמאל ואנשי השמאל – בוגדים • ומה הגיב רה”מ?

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו: "יפה, אז עכשיו שסוף סוף מותר להשתמש במילה הזאת - אני אגיד את מה שכולם במדינה חושבים" • ח"כ לאה פדידה: "למי אתה קורא בוגדים? אתה ילד שמנת מפונק ומעצבן"
אבי כץ
ב' טבת התשע"ט / 10.12.2018 19:59

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, כינה היום (שני) פוליטיקאים ועמותות מהשמאל “בוגדים”.

“יפה, אז עכשיו שסוף סוף מותר להשתמש במילה הזאת, אני אגיד את מה שכולם במדינה חושבים”, כתב נתניהו בחשבון הפייסבוק שלו והציג פוסטים של אהוד ברק ואנשי שמאל שביקרו את ראש הממשלה והשתמשו במילה בגידה.

“עמותות השמאל במימון ממשלות זרות ועוינות, הפוליטיקאים מהשמאל ואנשי התקשורת שמצדדים תמיד בצד של האויב ותמיד נגד האינטרס היהודי, ליבם גס בקורבנות טרור מתנחלים או קורבנות של המסתננים, ומצד שני ליבם מלא חמלה לכל מתפרע פלסטיני שנפצע על גבול עזה – הם בוגדים!

הוא הוסיף: ”הגיע הזמן לומר את האמת הפשוטה. על פי כל סטנדרט אנושי בסיסי ומוסכם על כל לאום בהיסטוריה. הם בוגדים לכל דבר ועניין”.

ראש הממשלה הגיב לפוסטים בעמוד הפייסבוק של בנו, יאיר, שכינה את ארגוני ותומכי שמאל – בוגדים.

“ראש הממשלה נתניהו דוחה את השימוש במונח ‘בגידה’ מכל צד שהוא בויכוח הפוליטי. לצערנו, אחרים משתמשים בו כל העת. מאז חקירת הצוללות שרה״מ נתניהו מעולם לא היה חשוד בה, מאשימים אהוד ברק, מפגיני השמאל ואחרים את ראש הממשלה נתניהו ב’בגידה’. התקשורת לא אמרה על זה מילה. כנראה שלדעתם מותר להשתמש במונח ‘בוגד’ כל עוד הוא מכוון נגד ראש הממשלה נתניהו”.

ראש הממשלה הדגיש: “מה שאסור לימין אסור גם לשמאל. נמאס מהסטנדרט הכפול”.

ח”כ לאה פדידה הגיבה הערב בטוויטר  לדברים שכתב יאיר נתניהו, כלפי השמאל: “למי אתה קורא בוגדים? אתה ילד שמנת מפונק ומעצבן שלא עשה כלום בחיים שלו חוץ מלחיות על חשבוננו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות