ביבי: ‘מחבלים זוועתיים ניסו לרצוח אם ותינוק. מפלצתי’

ראש הממשלה נתניהו התייחס בפתח ישיבת הסיעה לפיגוע בעפרה: "חושב שמיותר לצפות לגינוי מצד הרשות הפלסטינית, הם רק תורמים להסתה" • אביגדור ליברמן: "יצאנו סמרטוטים. יצאנו אפסים. מתחת לרצפה. שנתניהו יודיע שמפסיקים העברת הסולר והכספים לחמאס"
אריה ריבקינד
ב' טבת התשע"ט / 10.12.2018 15:52

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח אחר הצהריים (שני) את ישיבת סיעת הליכוד בכנסת בהתייחסות לפיגוע הירי אמש בצומת עפרה: “כולנו מתפללים לשלומם של הפצועים בפיגוע הטרור אמש בעופרה”.

“אנחנו מחזקים את ידיהם של הרופאים שנאבקים על חייו של תינוק”, אמר נתניהו. “מחבלים זוועתיים ניסו לרצוח אם ותינוק שהיה ברחמה. זה דבר שהוא מפלצתי. ויש כמובן צהלת ברכות, אני חושב שמיותר לצפות לגינוי מצד הרשות הפלסטינית, הם רק תורמים להסתה כאן”.

לדבריו, “כוחות הביטחון שלנו, השב״כ וצה״ל, רודפים אחר המרצחים הללו. הם ילכדו אותם ואנחנו נמצה איתם את הדין – נבוא איתם חשבון”.

שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, קשר בדבריו בפתח ישיבת סיעת ‘ישראל ביתנו’ בין תגובת חמאס לפיגוע ובין העברת הכספים לארגון הטרור.

“יצאנו סמרטוטים. יצאנו אפסים. מדינת ישראל יצאה מתחת לרצפה”, תקף ליברמן את ראש הממשלה.

הוא הוסיף: “אני דורש מראש הממשלה שיודיע שבגלל שחמאס בירך על הטרור אנחנו מפסיקים את העברת הסולר והכספים לחמאס”.

בהמשך הדברים התייחס ליברמן גם לכוונה למנות את חבר מועצת העיר חיפה רג’א זעתרה שהביע בעבר תמיכה בארגוני טרור לסגן ראש העיר ואמר כי מפלגתו תיזום חקיקה שתמנע את כהונת זעתרה כסגן ראש העיר בחיפה – אם ראש הממשלה לא יעשה זאת.

לדבריו, אפשר להעביר חוק כזה ביום אחד. “אני רוצה לראות שהקואליציה תתנגד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות