תלמיד מישיבת בריסק עדיין עצור בגין עריקות: ‘הפלג’ יחסום את ב”ב

לפני כ-10 ימים נעצר תלמיד ישיבת בריסק במהלך בדיקה שגרתית, ולאחר שהתברר כי הוא עריק - הועבר למשטרה הצבאית • 'הוועדה להצלת עולם התורה': "המאבק על עתידו של עולם התורה והיהדות כולה יימשך בכל הכוח, עד להסרת האיום המרושע"
חיים טוויל
ב' טבת התשע"ט / 10.12.2018 10:34

הפלג הירושלמי שוב יוצא להפגין: לפני כ-10 ימים נעצר יצחק אריה, תלמיד ישיבת בריסק של הגאון רבי מאיר סולובייצ’יק זצ”ל, במהלך בדיקה שגרתית במשטרת לוד, והתגלה כי הוא עריק מצה”ל, מאחר שלא התייצב בלשכת גיוס.

בעקבות כך הוא הועבר לידי המשטרה הצבאית.

בעקבות המעצר, קורא הבוקר (שני) ‘הפלג הירושלמי’ לאנשיו – תחת הכותרת ‘המערכה ממשיכה במלוא עוזה’ – לצאת ולהפגין בבני ברק החל מהשעה 13:30,  בצומת הרחובות ז’בוטינסקי – השומר.

מ’הוועדה להצלת עולם התורה’ של הפלג הירושלמי נמסר: “בעקבות המשך מעצרו של אסיר עולם התורה הבחור החשוב יצחק אריה נ”י, וזאת בשל סירובו לשתף פעולה עם חוק הגיוס הנפשע, הורו הבוקר גדולי התורה לצאת למחאה המונית וכפי שהורה רבינו הגדול זצ”ל ‘להרעיש עולם ומלואו’.

“המאבק על עתידו של עולם התורה והיהדות כולה יימשך בכל הכוח, עד להסרת האיום המרושע האופף את היכלי הישיבות. חוק הגיוס חייב לחזור למצבו הקדום בו ניתן לכל תלמיד ישיבה פטור ‘תורתו אומנותו’, ללא התניות של יעדים ומכסות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות