רבני ‘דגל’ בבית שמש הורו לנציגים: “חילול ה’, אסור להיכנס לקואליציה”

רבני 'דגל' בבית שמש הורו לנציגי התנועה במועצת העיר שלא להצטרף בשלב זה לקואליציה של עליזה בלוך: "כמה עניינים של דת הנוגעים לציפור נפשינו, אינם מסודרים"
אריה ריבקינד
כ"ד כסלו התשע"ט / 02.12.2018 11:46

אחר שנשארו מחוץ לקואליציה של עליזה בלוך: רבני ‘דגל התורה’ בבית שמש הורו אמש (מוצאי שבת) לנציגי ‘דגל’ במועצת העיר בית שמש  שלא להצטרף, בשלב זה, לקואליציה העירונית.

במכתב שכתבו אמש הרבנים נאמר:

“אל נציגי דגל התורה בעירנו בית שמש.

כאשר עומדת עכשיו השאלה לעניין הכניסה לקואליציה, ומאחר בשלב זה כעת כמה עניינים של דת הנוגעים לציפור נפשינו, אינם מסודרים – ועל כן בשלב זה הוא חילול השם, ואסור להיכנס לקואליציה כזו”.

ביום שישי השיגה ראש העיר עליזה בלוך את הרוב הנדרש להקמת קואליציה, לאחר שנחתמו הסכמים קואליציוניים עם סיעות הליכוד, הבית היהודי ואגודת ישראל.

סיעת אגודת ישראל תקבל לידיה, במסגרת ההסכם הקואליציוני שנחתם, סגנות ראש עיר בשכר, יו”ר ועדת משנה לתכנון ובנייה, רשות הרישוי, תיק ההנדסה, יו”ר תאגיד המים, חלק מתיק החינוך – כשימונה מטעמה אחראי על החינוך החרדי, תיק נוער חרדי, תיק נכסים והממונה על ההקצאות, תיק פעילות קהילתית ודירקטור בחברה הכלכלית.

סיעת הבית היהודי, הכוללת את נציג חב”ד, קיבלה, בין היתר, את השליטה על המועצה הדתית בעיר.

בלוך אמרה: “יום חג לבית שמש. ‘שמחתי לראות במהלך השיחות את חשיבותה של העיר לכל נציגי המפלגות ובחתימתנו הדגשנו שכולנו נהיה חלק מהפיכתה של בית שמש לטובה יותר. מלכתחילה מטרתי הייתה נבחרת שתייצג את העיר כולה.

”שמחה על הקואליציה הקיימת ומקווה שבימים הקרובים ייכנסו גם דגל, ש”ס ועץ. כחלק מהתחייבויותינו כל נציג בקואליציה הזו ייצג את כלל תושבי העיר וכולנו מחויבים לשיווין הזדמנויות לכולם, למקצועיות ולאחריות”, הוסיפה ראש העיר.

בית שמש, דגל התורה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות