ברקת סיפר על תביעה, והקפיץ את יעקב ריבלין: מה עם הבירה שלי?

ניר ברקת צייץ על תביעת דיבה שהגיש נגד תאגיד 'כאן', בגלל כתבה בה נטען כי תמיכתו במשה ליאון הותנתה בתמיכה של סניף הליכוד בפריימריז של הליכוד • הפרשן יעקב ריבלין ניצל את ההזדמנות כדי להזכיר לו על התערבות שערכו
אבי כץ
י"ט כסלו התשע"ט / 27.11.2018 15:07

ראש העיר ירושלים ניר ברקת הגיש תביעת לשון הרע נגד תאגיד השידור ‘כאן’, בעקבות שידור כתבה בה נטען כי תמיכתו של ברקת במשה ליאון בסיבוב השני של הבחירות הותנתה בתמיכה מצד סניף הליכוד המקומי בברקת – בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד.

תביעת הדיבה על סך 150,000 שקלים הוגשה לבית משפט השלום בירושלים.

לטענת ברקת, טענה זו היא שקר מוחלט ושמועה חסרת כל שחר שאין דבר העומד מאחוריה.

“החלטתי לתבוע את תאגיד השידור כאן”, צייץ ברקת. “לא אתן לאף אחד לפקפק בקוד הערכי שלי. הכתבה שהופיעה ערב הבחירות בתאגיד השידור ‘כאן’ וייחסה לי עסקה פוליטית בתמורה לתמיכה במשה ליאון, היא שקרית ומצוצה מהאצבע. אני לא משחק משחקים – לאחר שדרשתי התנצלות ולא קיבלתי אותה תבעתי את תאגיד השידור”.

לדבריו, “כללי המשחק שלי ברורים: הפוליטיקה היא אמצעי מבחינתי להעמיד את ניסיוני וכישוריי לטובת המדינה. היא אינה המטרה. הניסיון לקשור את תמיכתי בליאון לדיל בעבור קולות הוא חציית קו אדום-אני מכבד את התקשורת הישראלית ומכיר בחשיבותה לדמוקרטיה ולחברה, אך שקרים אני מאמין, אינם עיתונות”.

מהתאגיד ‘כאן’ נמסר בתגובה: ”הנושא בהליך משפטי”.

מי שהציוץ של ברקת הקפיץ אותו ממקומו, היה יעקב ריבלין, הפרשן הפוליטי של ‘בקהילה’ – שצייץ בתגובה: “היי ניר. אפרופו מערכת הבחירות בירושלים. כחודש לפני הבחירות נפגשנו במסדרונות הכנסת והתערבנו על זהותו של ראש העיר הבא. אתה טענת אלקין. אני: רק לא אלקין”.

רבלין הזכיר: “ההתערבות היתה סמלית: על בקבוק בירה משובחת. מתי נפגשים למימוש הזכיה?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות