ליברמן על דרוקר: “מונע משנאה, ממליץ לו להיבדק אצל פסיכיאטר”

שר הביטחון לשעבר תקף את עיתונאי ערוץ 10, שטען בטור שפרסם כי חקירות 'ישראל ביתנו' מתקרבות אליו,: "הכל פייק ניוז. יש אנשים אובססיביים, שבאמת השנאה שלהם אליי ולישראל ביתנו מעבירה אותם על דעתם"
אבי כץ
י"ט כסלו התשע"ט / 27.11.2018 13:21

רביב דרוקר, מגיש תוכנית ‘המקור’ פרסם טור בעיתון ‘הארץ’, בו טען כי מקורביו של שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, יצילו את עורם בכך שיעידו נגדו ויצילו עצמם ממאסר ממושך. דרוקר טען עוד, כי “אש החקירות מתקרבת אליו”.

הבוקר (שלישי) העניק יו”ר ישראל ביתנו ראיון לרשת ב’, בו דחה את טענותיו של דרוקר ותקף אותו במילים קשות.

“הכל פייק ניוז. יש אנשים אובססיביים, שבאמת השנאה שלהם אליי ולישראל ביתנו מעבירה אותם על דעתם”, טען ליברמן. “כל פעם באמת לא מבינים שאין שום קשר אליי ולמפלגה, אבל השנאה של דרוקר לימין, לישראל ביתנו היא פתולוגית, אני מציע לו להיבדק אצל פסיכיאטר טוב, ולהבין מה שורש הבעיה”.

גם בראיון לגל”צ התייחס ליברמן לתחקיר ‘המקור’, שניסה להתחקות אחר הזיכוי המהדהד לו זכה במשמרת של היועמ”ש הקודם יהודה וינשטיין ותהה על התוצאה.

“מדובר בשני עיתונאים עם אובססיה כלפיי, כלפי ישראל ביתנו”, אמר על רביב דרוקר וברוך קרא עורכי התחקיר. “זה פייק ניוז. סילוף. הם מונעים משנאה, הם עיתונאים מטעם. לא מבין את האובססיה הזו. לדעתי, הם זקוקים לבדיקה פסיכיאטרית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות