שלשה חיילים נפצעו באורח בינוני וקל בפיגוע דריסה ליד כרמי צור

3 חיילי צה"ל נפצעו בפיגוע דריסה סמוך לכרמי צור בגוש עציון • מצבו של אחד החיילים בינוני ושניים אחרים במצב קל • אחד מחיילי הסיור ירה ונטרל את המחבל • ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן: "מדובר כאן בפיגוע חבלני חמור מאוד שמתווסף לרצף של אירועי תקיפה נגד ישראלים"
חיים טוויל
י"ח כסלו התשע"ט / 26.11.2018 13:08

חייל צה”ל נפצע באורח בינוני ושני חיילים נוספים נפצעו קל בפיגוע דריסה שאירע בצהריים (שני) בצומת גוש עציון.

המחבל נורה וחוסל על חייל אחר שהיה בסיור.

צוותים של מגן דוד אדום וכוח רפואה צבאי העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים.

הפיגוע התרחש סמוך לצומת אל ערוב, בזמן שהחיילים ביצעו עבודות הנדסה על הציר בין בית אומר לאל ערוב.

חובש בכיר במד”א, אבא ריצ’מן, סיפר: ”הגענו למקום יחד עם כוח רפואה של צה”ל וראינו שלושה צעירים בהכרה מלאה, הם התהלכו כששניים מהם סובלים מחבלות קלות ומכות יבשות והשלישי עם פציעות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח, העלנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם לבתי החולים כשהם בהכרה מלאה ומצבם יציב”.

אשי גלזר חובש באיחוד הצלה שהעניק טיפול ראשוני לנפגעים סיפר: “יחד עם צוותי רפואה של צה”ל הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצוע בינוני ולשני נפגעים באורח קל וקל עד בינוני שנפגעו מרכב פלסטיני. נהג הרכב נורה על ידי כוחות הביטחון ומותו נקבע בזירת האירוע”.

מהדסה עין כרם נמסר: אל יחידת הטראומה פונה בן 24 אשר נפגע באירוע דריסה בכביש 60. מצבו קל – בהכרה מלאה. עובר בדיקות בשעה זו.

משערי צדק נמסר: ליחידת הטראומה פונו לפני שעה קלה שני חיילים צעירים מאירוע דריסה ליד כרמי צור. שניהם  במצב קל, עם פגיעת גפיים וראש.

דובר צה”ל מסר: מחבל דרס ברכבו שלושה חיילים בזמן שביצעו עבודות הנדסה על ציר בין בית אומר לאל ערוב. חייל אחד נפצע באורח בינוני ושני חיילים נוספים נפצעו באורח קל. אחד מחיילי הסיור ירה ונטרל את המחבל. החיילים פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: “אנחנו נמצאים על הציר המרכזי, ציר 60 שבו נוסעים אלפי יהודים מידי יום. מדובר כאן בפיגוע חבלני חמור מאוד שמתווסף לרצף של אירועי תקיפה נגד ישראלים”.

הוא הוסיף: “אנחנו דורשים מהממשלה ומכוחות הביטחון להחזיר את השקט ואת הבטחון לתושבי האזור וכמובן מחזקים את ידי חיילי צה”ל שעושים כאן לילות כימים למען ביטחון התושבים וביטחון האזור. אנחנו כאן נהיה חזקים ונפתח את ההתיישבות גם בגוש עציון ואויבנו לא יצליחו לחבל בכך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות