החל מו”מ בין ברקוביץ למשה ליאון: “בפגישה התגלו פערים מהותיים”

מגעים בין ראש העיר הנכנס לבין יו"ר התעוררות, במטרה לשלב את הסיעה בקואליציה המתגבשת • ליאון: "קיים פער בין תביעות הסף הגבוהות של התעוררות לבין היכולת להיענות להן" • התעוררות: ''נראה שהוא מעדיף ש-50% מתושבי ירושלים יהיו באופוזיציה"
אריה ריבקינד
י"ב כסלו התשע"ט / 20.11.2018 15:48

היום (שלישי) התקיימה פגישה ראשונה בין ראש העיר הנבחר, משה ליאון, לבין יו”ר התעוררות עופר ברקוביץ.

השניים, שהתמודדו בסיבוב השני,  סיכמו ביניהם בראשית הישיבה להניח מאחור את אירועי הבחירות ולנסות לדון בקואליציה במנותק ובאופן ענייני.

ברקוביץ הודיע כי הוא מייצג ‘גוש’ של 9 חברים, הכולל את התעוררות, יוסי חביליו, ופורש סיעת אלקין, בן יוסף – ודרש חלק יחסי בקואליציה המתגבשת.

משה ליאון השיב לברקוביץ: “אשמח לשלב את התעוררות בקואליציה בדרך מכבדת וראויה המתאימה להישגים שלהם בבחירות. יחד עם זאת, קיים פער בין תביעות הסף הגבוהות של התעוררות לבין היכולת להיענות להן”. הוא ביקש מברקוביץ שהמו”מ ביניהם יימשך, ללא אולטימטום ודרישות סף אשר אינן מאפשרות המשך קיום מו”מ.

בלשכת ליאון אומרים: “בשלב זה אנו ממתינים לתשובתו של ברקוביץ, בתקווה להמשך מו”מ פורה”.

גורמים ב’התעוררות’ אומרים כי בפגישה התגלו פערים מהותיים “בנושאים הקשורים לטובת תושבי ירושלים”. לדבריהם, ”נראה שמשה ליאון מעדיף ש-50% מתושבי ירושלים יהיו באופוזיציה”.

משה ליאון: “בהתעוררות בחר ציבור רחב שחשוב שירגיש כי הקואליציה העירונית מייצגת אותם הלכה למעשה, באמצעות נציגיהם הנבחרים. אני מכיר בכך ואשמח לצרף את התעוררות לקואליציה. אני מקווה שעופר ברקוביץ ימצא בתוכו את המקום לניהול משא ומתן סבלני, שבסופו התעוררות תזכה להיות חלק מהנהגת העיר, על פי חלקה היחסי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות