צפו: יעקב אשר מרקיד את הח”כים והפעילים בחגיגת הניצחון של ‘דגל’

אל תוך הלילה: חברי הכנסת, חברי מועצת העיר ירושלים, ומאות הפעילים, רוקדים ושרים "ישמחו במלכותך" בחגיגת הניצחון של 'דגל התורה' - כשעל כולם מנצח ח"כ יעקב אשר
אריה ריבקינד
ו' כסלו התשע"ט / 14.11.2018 04:08

חברי הכנסת, חברי מועצת העיר ירושלים, ומאות הפעילים של ‘דגל’, רקדו ושרו בחגיגת הניצחון, לאחר המהפך בתוצאות וניצחונו של משה ליאון  – כשעל כולם מנצח ח”כ יעקב אשר.

ח”כ אשר גם נשא דברים בפני הנוכחים: “מורי ורבותי, אנחנו יודעים כולם את דברי החזון איש על הרבה גופי תורה שתלויים בבחירות. דגל התורה זו מפלגה של גופי תורה ומונחית על ידי גופי תורה, בראשותם של מרן שר התורה הגר”ח קניבסקי ומרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטין שליט”א.

“ראינו איך אלפי בחורים ואברכים שהם גופי תורה עזבו את לימודם ונטלו חלק ועזרו במערכה הזו. צעירי הצאן יחד עם זקני הדור”.

הוא הוסיף: “אני רוצה להודות בראש ובראשונה לוועדת הרבנים של דגל התורה בירושלים, שנשאה על כתפיה בהתייעצות תמידית עם גדולי הדור את כל המהלכים בירושלים בשנתיים האחרונות, בשיתוף והובלה של יו”ר תנועת דגל התורה ח”כ גפני, שבאומץ, בנחישות וממלכתיות הושטנו כולנו ידיים לשלום במשך כל המערכה, ואנחנו מושיטים גם עכשיו לכל השותפים שלנו.

“חייבים לזכור שאת האמת והשמחה שפורצת לנו מהלב אי אפשר לדכא ולמחוק, זכינו לקיים כל אחד ואחד מאיתנו את הציווי של רצון יראיו יעשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות