“הנמנע מלהצביע לליאון שותף בכל חילולי השבת בי-ם לדורי דורות”

הגר"ח קנייבסקי במכתב חסר תקדים בחריפותו לקראת הסיבוב השני בירושלים: מזהיר את "הנמנעים מלהצביע או שמרפה ידי המצביעים" למשה ליאון - ומברך את המצביעים והתומכים • הגר"ח וחכם שלום צפויים להשתתף בעצרת שתתקיים הערב בכותל "למען הצלחת המערכה"
יוסף גרינבוים
ד' כסלו התשע"ט / 12.11.2018 16:59

הערב (שני) תערך עצרת תפילה וזעקה למען הצלחתו בבחירות של משה ליאון, בבחירות לראשות עיריית ירושלים.

הגר”ח קנייבסקי וחכם שלום כהן, לצד רבנים וראשי ישיבות, צפויים להשתתף בעצרת שתתקיים בכותל המערבי בשעה 20:30, “למען הצלחת המערכה על קדושת ירושלים”.

ערב העצרת, יוצא הגר”ח קנייבסקי במכתב חסר תקדים בחריפותו “למען המערכה על קדושת ירושלים מפני מחלליה ומבקשי רעתה”, ומזהיר את “הנמנעים מלהצביע או שמרפה ידי המצביעים להנ”ל” .

וכך כתב:

יום א’, ג’ כסליו

אל כבוד הרבנים הגאונים ושאר עמא דבירושלים שלוימכון ישגא

באשר קדושת ירושלים וטהרתה ושמירת השבת וכו’ תלויה בכף מאזניים הבחירות ביום שלישי הבעל”ט וממש על זה כתב מרן החזון איש זלללה”ה הרבה גופי תורה ויהדות תליא בזה, לכן דבר ברור לכל בעל שכל שחובה גמורה ואין שום היתר בעולם להימנע מלהצביע ביום ג’ למשה ליאון.

וכל הנמנע מלהצביע או שמרפה ידי המצביעים להנ”ל הרי הוא שותף בכל החילולי שבת והקדושה והטהרה והחילול ה’ שייעשו ח”ו בירושלים וממילא בכל העולם לדורי דורות, ולעתיד לבוא לא יועילו שום תירוצים, וכל המצביעים והמחזקים והמקדשים שם שמיים ותומכים בכל עוז בידי משה ליאון יזכו לילדים צדיקים ולשפע ברכות”.

הרב חיים קנייבסקי, מכתב, ליאון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ריב חיים
    12/11/2018 21:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מפחיד לא להצביע לליאון