“אתה עוד תגמור בכלא”: ראש העיר של טבריה התעמת גם בכנסת • צפו

רגע לפני סוף ישיבת הוועדה לביקורת המדינה בה עלו סיפורי זוועה של מבקרי פנים בעיריות, פרץ לחדר רון קובי, מלווה בפטרון חדש, מיקי זוהר - ואחר כך נטש את הדיון • עורך משפחה: "הלשכה לבריאות הנפש חייבת להיכנס לתמונה"
אריה ריבקינד
כ"ז חשון התשע"ט / 05.11.2018 13:50

רון קובי, ראש עיריית טבריה הנבחר, הגיע הבוקר (שני)  במפתיע לישיבת הוועדה לביקורת המדינה של הכנסת, התעמת עם מבקר הפנים של עיריית טבריה, בני אליהו – והציג מה שיו”ר הוועדה, ח”כ שלי יחימוביץ’ הגדירה: “מופע אימים עמוס תיאוריות קונספירציה”.

לאחר זמן קצר עבר העימות לטונים צורמים וקובי נטש את חדר הישיבות, יחד עם ח”כ מיקי זוהר מהליכוד, תוך שהוא משתלח ביו”ר הוועדה, ח”כ שלי יחימוביץ, ויתר המשתתפים: “הדיון כאן מכור מראש נגדי”.

ח”כ יעקב אשר אמר לרון קובי: “אתה גזען שונא חרדים”.

ח”כ מיקי רוזנטל הטיח לעבר ראש העיר החדש: “אתה עוד תגמור בכלא”.

יו”ר הועדה שלי יחימוביץ’, הגיבה על האירוע ואמרה: “כשהזמנתי את בני אליהו המבקר האמיץ של עיריית טבריה לישיבת הוועדה שלי שמתחילה עכשיו, לא שיערתי שאני מזמינה את היעד החדש להתפרעויות של ראש העיר ההזוי ever שנראה כאן, רון קובי”.

אחר כך הוסיפה: “היינו עדים כרגע לדוגמה הקיצונית והמזעזעת ביותר של איומים והתנכלויות למבקרי הפנים ברשויות המקומיות. איומים, קללות, גסות רוח נוראה, וגם מידה לא מבוטלת של פראנויה ותיאוריות קונספירציה מופרכות מצידו של ראש העיר הנבחר, רון קובי”.

הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיב: “געגועים לימים של הפוליטיקה המתונה, המאחדת והממלכתית של ימי דונלד טראמפ”.

עורך משפחה, יוסי אליטוב: “הלשכה לבריאות הנפש חייבת להיכנס לתמונה ויפה שעת אחת קודם”.

קובי הגיע הבוקר לוועדה לאחר שאתמול תועד מתעמת עם תחקירני ‘כאן’ שהגיעו לשאול אותו שאלות, ונתקלו בגידופים ואיומים.

אתמול אמר קובי בראיון אצל רינו צרור בגל”צ: “אני רוצה שהחרדים ימשיכו להתפתח – מחוץ לטבריה. כיום החרדים בעיר הם 22 אחוזים. אסור שהם יגיעו ל-30%”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לרשום צפו ולהציג רק צד אחד
    05/11/2018 14:30
    תגובה
  1. תראו בבקשה את הקטע המלא או אל תראו בכלל!!
    ממתי העוכרת ישראל הזו מייצגת משהו אמין??

  2. קיבלנו על זה שכשזה התחיל בערד שמחנו מתוך שנאת חינם
    05/11/2018 15:01
    8
  3. תזכורת בערד בן חמו אוהב אותו הדבר רק ששם זה נגד גור לכן התקשורת לא רועשת אבל לא נורא הוא למד מבן חמו שאפשר לתקוף חרדים ולבנות על הפילוג שלנו מוזס ואשר לא עשו חצי מזה למען ערד אז קיבלנו מראה לפנים כן תפנימו קיבלנו כי נהנהו לראות חרדי אחר סובל

  4. סוף סוף מישהו שאני יכול להצביע לראשות הממשלה
    06/11/2018 01:40
    Mark
  5. רון קובי אחרי טבריה תרוץ לממשלה אץ הקול שלי יש לך בטוח