דרעי על ה’בוז’ להנגבי: ‘רבין היה מתבייש וכועס על מה שהיה בעצרת’

שר הפנים תוקף בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו את משתתפי עצרת הזיכרון ליצחק רבין - שהפריעו לנאומו של השר צחי הנגבי בקריאות "בוז" רמות ושריקות
אריה ריבקינד
כ"ו חשון התשע"ט / 04.11.2018 11:51

שר הפנים אריה דרעי תקף הבוקר (ראשון) את משתתפי עצרת הזיכרון לראש הממשלה המנוח יצחק רבין שנערכה אמש על ידי השמאל בתל אביב – לאחר שהמשתתפים הפריעו לנאומו של השר לשיתוף פעולה איזורי צחי הנגבי, כשקראו קריאות “בוז” רמות לצד שריקות.

“הכרתי והייתי קרוב ליצחק רבין ז״ל יותר מרוב משתתפי ונואמי ההפגנה אתמול בכיכר”, צייץ דרעי. “רבין היה מתבייש וכועס על מה שהיה בעצרת”.

לעומתו יו”ר מרצ, ח”כ תמר זנדברג, דווקא ‘מבינה’ את הציבור שניסה להשתיק את השר.

בראיון שהעניקה לתכנית ‘העולם הבוקר’ ב’רשת’  שאלה זנדברג: “יש ציבור וזה מה שהוא הרגיש. אתם רוצים להחליף את העם? זו העצרת של מחנה השלום שבא לתמוך בדרך השלום. זו העצרת שבאה לכנס את המחנה ולהיאבק למען השלום”.

היא הוסיפה:  “דבריו של כל אדם יכולים להישמע וגם בוז זה במסגרת חופש הביטוי. את דברי כל ממשלת הימין אנחנו שומעים כל הזמן. הציבור הזה מרגיש שהממשלה רודפת אותו ומסמנת אותו כאויב ולכן הוא מתבטא כך”.

היא הדגישה: “אחדות זה לא שאנחנו נדבר ואתם תשתקו. זו הייתה תחושה אותנטית של מי שמרגיש שלא מבינים אותו”.

השר צחי הנגבי סיפר הבוקר, בראיון שהעניק לרשת ב’, שלא הופתע מ”קבלת הפנים” לה זכה.

הנגבי ציין כי כאשר ראה את התגובות ברשתות החברתיות להזמנתו לנאום הבין מה יקרה, אך בחר להגיע בכל זאת והוא איננו מתחרט על כך: “בסך הכול היה לי חשוב להשתתף באירוע ולעמוד נגד הניסיון הביריוני להשתיק אותי”.

בהמשך תקף הנגבי את אלו שניסו למנוע ממנו לנאום: “האנשים שם מדברים על פיוס, אבל לא מוכנים להתפייס עם האחים שלהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות