ועדת הפנים תדון בטענות לזיופים בב”ב • וידר: עידן הקומבינות נגמר

ועדת הפנים של הכנסת תדון ביום שני בטענות סיעת הליכוד בבני ברק על זיופים שבוצעו במהלך ספירת קולות החיילים • יעקב וידר, ניצג הסיעה שנבחר לעירייה: "העסקנים שהתרגלו לפתור כל דבר באלימות, יאלצו להבין שלא עוד"
אריה ריבקינד
כ"ה חשון התשע"ט / 03.11.2018 21:26

ועדת הפנים של הכנסת, בראשות ח”כ יואב קיש מהליכוד, תדון ביום שני בחשדות לזיופים חמורים בבחירות בבני ברק.

זאת לאחר שרשימת הליכוד בבני ברק, בראשות יעקב וידר, השיגה 4,050 קולות בבחירות, אולם איבדה את המנדט השני בפער של עשרות קולות, כאשר בליכוד טוענים כי בוצעו זיופים בספירת קולות החיילים.

יעקב וידר כתב הערב בדף הפייסבוק שלו: “לאחר שנאבקנו על עצם קיומן של בחירות בבני ברק, אלפים רבים של תושבי העיר יצאו ביום שלישי האחרון והצביעו לרשימת הליכוד בראשותי. ידוע לי בוודאות שגם חיילים רבים בצה”ל היו חלק מהם, ואני מודה ומעריך כל אחת ואחד מהמצביעים שלנו, ובפרט את חיילי צה”ל היקרים, שהתאמצו במיוחד כדי להגיע לקלפי צבאית ולהצביע”.

לדבריו, “ביום רביעי הפתענו לגלות שלעסקנים היו כנראה תוכניות אחרות עבור קולות החיילים, שבשבילן הם היו מוכנים לרמות ולהכות באכזריות נוראה את המשקיפים שלנו שבסך הכל הפריעו להם לזייף את התוצאות”.

וידר הוסיף: “מי שהרים את היד צריך להיענש בחומרה רבה. העסקנים שהתרגלו לפתור כל דבר באלימות, יאלצו להבין שלא עוד. לא יאמן שאנשים שרגע קודם התהדרו בתמונות של גדולי ישראל, מתנהגים אחרי הבחירות כאחרוני העבריינים. הוגשו מספר תלונות במשטרה וידידי השר ארדן הנחה את מפכ”ל המשטרה לקיים חקירה מקיפה ומהירה, ולהעמיד לדין בהקדם את אותם עסקנים אלימים”.

על החדשות לזיפים אומר וידר: “ניהלנו מערכה משפטית מורכבת בימים האחרונים כדי להוציא את הצדק לאור, ובמקביל ועדת הפנים של הכנסת, בראשות ידידי ח”כ יואב קיש, תערוך לבקשתי ביום שני הקרוב דיון מיוחד בעניין הזיופים הבוטים בבחירות בבני ברק”.

וידר הדגיש: “זאת לא מלחמה על מנדט ולא מלחמה על כבוד, אלא מלחמה על האמת. ובמלחמה הזאת אנחנו כבר ניצחנו ועוד נמשיך לנצח. העסקנים חייבים להבין: עידן השחיתות והקומבינות נגמר”.

מדוברות עיריית בני ברק נמסר:

“במהלך ישיבת ועדת הבחירות, לספירת קולות נכים וקולות חיילים, התעוררה סערה כאשר נציג אחת הסיעות שסבר כי מפלגתו תקבל יותר מנדטים, לעומת זה שקיבל במציאות, הוא טען שהמעטפות היו במשך שעות אחדות בלא פיקוח.

“אך המציאות היתה שונה לחלוטין, שכן את מעטפות הנכים והחיילים הביאו עם קבלתן לאולם מועצת העירייה לספירת הקולות והיו עימן גם מתחילת הספירה ועד סיומה מר יחיאל מלכה, מנהל הבחירות לעירייה מטעם הפיקוח הארצי על הבחירות, שתפקידו בכל ימות השנה הוא מנהל מח’ החקירות ביחידה הארצית לפיקוח על הבניה במשרד האוצר, ומר אורן תמיר, ראש חוליה באזור חולון של רשות המסים.

“אשר לטענה, כי אותה הסיעה לא קיבלה הזמנה לישיבת ועדת הבחירות לספירת קולות הנכים והחיילים, על כך הגיב מנהל הבחירות בשיחה טלפונית עם היועה”מ  של אותה מפלגה, כי לראש הסיעה נשלחה הזמנה במייל בזמן ולכך ישנו אישור, כך שגם לטענה זו אין כל בסיס, ואם הסיעה תעתיר על כך לבימ”ש הוא ישמח מאוד להופיע ולהציג את הנתונים כמות שהם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שיעברו לבחירות ממוחשבות!
    04/11/2018 21:12
    שלום
  1. כל זה בגלל שעדיין עושים בחירות עם פתקים ועם ספירת קולות אנושית. תעשו בחירות ממוחשבות ולא יהיו זיופים!

  2. זיופים בכל העיר
    06/11/2018 16:22
    חייל
  3. אני וכל חברי הצבענו מחל. הליכוד זכתה ב-90 קולות, ספרנו לפחות 250 שאנחנו מכירים. ובטוח שיש יותר! זה שקר גס ואנחנו נפרסם את רשימת המצביעים שיבינו שזה שקר! בעוד רשימת בני תורה זכתה ל-57 קולות, רשימת ג’ ל-435 קולות ורשימת ש”ס ל-120 קולות

    לפי התוצאות החרדים משרתים בצבא יותר מהחילונים של בני ברק

    והכי מוזר בני תורה 57 קולות? העצניקים. יש להם תמיכה בצה”ל?