ליצמן: “אתה שקרן פתולוגי. לפיד, אל תבלבל לי בראש. אתה שקרן”

במהלך דיון במליאת הכנסת תקף סגן שר הבריאות את יו"ר יש עתיד: "אתה לא היית בצבא. שיקרת לגבי התואר באוניברסיטה. אתה שקרן פתולוגי. שיקרת בכל דבר"
אריה ריבקינד
כ"ב חשון התשע"ט / 31.10.2018 15:40

מליאת הכנסת דחתה היום (רביעי) בקריאה טרומית את הצעת החוק של חברי הכנסת איציק שמולי מהמחנה הציוני ויעל גרמן מיש עתיד, המבקשת לאפשר לבני זוג החיים שלא לפי ההלכה לבצע הליך פונדקאות בישראל.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, שהתנגד להצעת החוק, אמר במליאת הכנסת: ”בחודש יולי האחרון עברה בקריאה שניה ושלישית הצעה ממשלתית תיקון חוק…הפונדקאות. ההצעה נכתבה בעמל רב, תוך תיאום בין משרדי הממשלה השונים ונידונה לעומק בוועדת הרווחה והבריאות.

“ואני רוצה לומר שתי מילים בקשר לכל הצעת החוק הזו (צעקות במליאה) – הייתה ממשלה, גבירתי גרמן, שהחרדים לא היו בקואליציה, את אמרת שהם היו בכל הקואליציות, את הצגת שרת הבריאות שאף חרדי לא היה בתוך הקואליציה – היה לך שנתיים לעשות משהו, לא עשית כלום! כלום לא עשית! שום דבר לא עשית במשרד הבריאות!”

(יאיר לפיד קם ומנסה להגן עליה, ליצמן צועק גם עליו): “תפסיק לשקר את הציבור! איפה היית כל השנים, אין לך שום דבר, שיקרת על כולם. לפיד, אל תבלבל לי בראש, שקרן! שקרן פתלוגי! שיקרת בכל הדברים שעשית! שיקרת לגבי התואר באוניברסיטה, לא שירתת בצבא!”

ח”כ יעל גרמן הגיבה: “זו לא פעם ראשונה שסגן השר ליצמן עומד כאן ומשקר במצח נחושה. כשאנחנו היינו בממשלה, בלעדייך, העברנו את חוק הפונדקאות בקריאה ראשונה ורק מפני שלא הספקנו להעביר בשנייה ושלישית אנחנו נמצאים כאן היום. מצפה להתנצלות על השקר הגס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות