סקר חדשות עשר: 30 לנתניהו, אבי גבאי מרוסק עם 12, ויהדות התורה 6

יש עתיד בולמת את הנפילה עם 19 מנדטים, הרשימה המשותפת מקבלת 14, ומרצ עולה לשמונה מנדטים • ליברמן ואורלי לוי-אבקסיס שווים אותו דבר: 5 מנדטים
אריה ריבקינד
י"ז חשון התשע"ט / 26.10.2018 00:12

מסקר חדשות עשר שפורסם הערב (חמישי)עולה כי אם הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו הייתה זוכה ב-30 מנדטים.

הסקר, שנערך על ידי פרופסור קמיל פוקס, בעזרת תשאול שנערך באמצעות ‘פאנל פרוייקט המדגם’, בניהול דוקטור אריאל איילון, וחברת סטט-נט בהנהלתו של יוסף מקלדה בציבור הערבי – מציג עוד כי יש עתיד עוצרת את הירידה ועולה בחזרה ל-19 מנדטים, הרשימה המשותפת מקבלת 14, המחנה הציוני מתרסקת ל-12, הבית היהודי עולה ל-10 מנדטים.

יהדות התורה נשארת עם שישה, מרצ עולה לשמונה מנדטים, כולנו יורדת לשבעה, ישראל ביתנו ומפלגה חדשה בראשות אורלי לוי אבקסיס עם חמישה מנדטים כל אחת, ואילו ש”ס עם ארבעה מנדטים בלבד.

בעקבות העימות החזיתי בין נתניהו לסער – אותו האשים ראש הממשלה ברקיחת תרגיל חתרני, נשאלו המשיבים כיצד תושפע הצבעתם במידה שסער יעמוד בראש הליכוד, ולא נתניהו.

מהסקר עולה כי במקרה כזה תרד הליכוד ל-25 מנדטים. הנהנה העיקרי מהשינוי צפוי להיות דווקא נפתלי בנט, שיזכה על פי תוצאות הסקר בחמישה מנדטים נוספים, שיעמידו את מפלגת הבית היהודי על 13.

ישראל ביתנו צפויה אף היא להרוויח שני מנדטים, שיציבו אותה על שבעה.

מניין הקולות של כל שאר המפלגות נותר ללא שינוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות