שרוליק פרוש על פסילת פינדרוס: “צר לי. קורא לכולם לא להתלהם”

ראש העיר אלעד על החלטת שופטי בג"ץ לפסול את מועמד 'דגל' וש"ס: "לכל אורך הדרך הבהרתי את דעתי הנחרצת כי הליכה לערכאות אינה הדרך לפעול. נמשיך לנהל מערכת בחירות הוגנת"
אריה ריבקינד
י"ג חשון התשע"ט / 22.10.2018 14:17

ראש העיר אלעד ישראל פרוש הגיב בצהרים (שני) על החלטת שופטי בג”ץ לדחות את העתירה של יצחק פינדרוס, מועמד ‘דגל’ וש”ס לראשות העיר.

“צר לי על החלטת שופטי בג”ץ שמנעה את התמודדות עמיתי במערכת הבחירות באלעד”, אמר פרוש. “לכל אורך הדרך הבהרתי את דעתי הנחרצת כי הליכה לערכאות אינה הדרך לפעול”.

הוא הוסיף: “אני מתחייב לכם תושבי אלעד כי נמשיך לנהל מערכת בחירות הוגנת ואני קורא לכל הצדדים לא להתלהם, לשלב ידיים ולפעול יחד כדי להצעיד את אלעד קדימה”.

כבר בליל שישי, התייחס פרוש, בשיחה עם בחורי ישיבה, לפסילה של פינדרוס בבית המשפט המחוזי: “אני רוצה לומר משפט. וורט. רבותי, על אף שהתנהגו איתי לא הוגן ושזה עומד איפה שזה עומד, אני חושב שזה לא בסדר מה שעשו בזה שהלכו לבית משפט. ואני אומר לכם: צריכים ללכת לבחירות כי צריכים ללכת לבחירות. יש דרך לבחור”.

לדבריו,  “בעזרת ה’ הזכויות שלי פה בעיר, הקב”ה יעזור שאני אבחר, אבל זו לא דרך תורה לעשות בצורה שעשו, שהלכו לבית משפט ועשו את הדברים האלו..  זו לא דרכה של תורה”.

אחד הנוכחים שאל: לא ידעת לפני זה על זה? אין לך קשר לעתירה?

פרוש: “לא! מילה לא! ועוד יותר, אני מוכן ללכת על זה למכונת אמת. ועוד יותר: ב-5 שנים האחרונות הבאתי לפה 2500 בחורי ישיבה, ועוד דברים טובים (מחיאות כפיים). יהיה בחירות, יהיה בחירות בסיעתא דשמיא, ואני אנצח בעזרת ה’, אבל! לא הולכים לבתי משפט. אגב, לא זוכר את עצמי מימיי הולך לבית משפט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פרוש
    22/10/2018 14:26
    פרוש
  1. לך למכונת האמת אם לא נצביע כל מעומד אחר רק לא לך
    משפחת פרוש די די אלעד לא שייכת לכם
    אני מקווה שאתר חרדים 10 עוד לא קניתם