השר קרא: ”יום שחור משחור, אין מילים להביע העצב והיגון”

מאות בני משפחה וחברים ליוו למנוחות את קים לבנגרונד-יחזקאל הי''ד • אביה ספד: מבטיח שגיא והבן יקבלו כל מה שצריך ואפילו יותר. את יכולה לנוח על משכבך בשלום • בעלה פרץ בבכי: "מבטיח שאזכור אותך תמיד" • השר איוב קרא: באתי לומר סליחה לבעל המסור ולתינוק
חיים טוויל
כ"ט תשרי התשע"ט / 08.10.2018 01:27

מאות בני אדם ליוו אמש (ראשון)  את קים לבנגרונד-יחזקאל הי”ד, שנרצחה בפיגוע באיזור התעשיה בברקן, בדרכה האחרונה בבית העלמין בראש העין.

לבנגרונד-יחזקאל הי”ד, בת 29 מראש העין,  נשואה ואם לפעוט בן שנה וחצי, עוד הספיקה לשים את בנה בפעוטון – וזמן קצר לאחר מכן נרצחה במקום עבודתה, שם עבדה כמזכירתו של סמנכ”ל החברה, בידי המחבל.

רפי, אביה של קים, ספד לבתו בהלוויה: “אני רוצה להגיד לך שאני מצטער שלא הייתי לידיך. לצערי לא הספקתי להגיע בזמן, וכשהגעתי ראיתי מה עשו לך. אני מבטיח לך, מבטיח, שגיא והבן יקבלו כל מה שצריך ואפילו יותר. אני מבטיח לך שאדאג להם כמו שדאגתי כל הזמן, אני אמשיך לטפל בהם. את יכולה לנוח על משכבך בשלום”.

גיא, בעלה של הנרצחת ספד לאשתו ופרץ בבכי: “אני רק רוצה להבטיח לך שלא אשכח אותך לעולם, ואגדל את קאי שלנו בדיוק כמו שרצית, ואדאג שהוא יהיה מלך כמו שרצית”.

ספיר, בת דודתה של קים הי”ד, אמרה מעל קברה: “הבטחתי לך שתמיד אשמור עליך אבל היום, הבוקר, לא הספקתי להגן עליך. צחוקך המתגלגל כבר לא יהיה. אני תמיד רציתי להיות כמוך וללמוד ממך”.

שר התקשורת איוב קרא השתתף בהלוויה וספד בשם הממשלה: ”זהו יום שחור משחור, אין מילים להביע את העצב והיגון שנגרם על-ידי טרוריסט נתעב בברקן. באתי להביע את תנחומיי בשם ממשלת ישראל, באתי לומר סליחה לבעל המסור ולתינוק המתמסר שלא יזכה לראות את אמו’.

הלווית קים הי"ד

הלווית קים הי"ד

הלווית קים הי"ד

הלווית קים הי"ד

צילומים: Yonatan Sindel/Flash90

”הטרור רצח וחיסל את שני אחיי. הטרור בקרב האיסלאם הקיצוני הפך לבעיית העולם כולו. מתסכל אותי שלכולם בעולם אין תשובה לטרוריסטים. התשובה היא ערך החיים, כך ראיתי במפגשיי עם בכירים בעולם. אנחנו קוראים לעולם כולו להיאבק בטרוריסטים. טרור מנצחים בנחישות. הקם להורגך השכם להורגו, מחבל מקומו בקבר”, הוסיף קרא.

זיו חג’בי הי”ד,  בן 35, שנרצח גם הוא בפיגוע יובא למנוחות היום (שני) בשעה 14:00 במושב ניר ישראל, הממוקם  ליד אשקלון.

חג’בי, תושב ראשון לציון, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים –  ילד בן 4 ותאומים בני 7.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תאוות הרצח
    08/10/2018 01:59
    ישראל
  1. הטרור הפלסטיני , גבה גם את חייה של קים, התשובה לטרור הרצחני : מקסימום ליכוד בעם היהודי בכלל , ובישראל בפרט: