לבני לאבו מאזן: חזור למו”מ • ח”כ מייקל אורן: היא פשוט רודפת אחריו

יו"ר האופוזיציה נפגשה עם אבו מאזן בניו יורק ואמרה לו כי מהלכים חד צדדיים נגד ישראל ושבירת הכלים יהיו בבחינת "בכייה לדורות" • "חזור לשיח מול ארה״ב בלי התבצרות של כעסים ועלבון"
נתן פרל
י"ז תשרי התשע"ט / 26.09.2018 11:02

יו”ר האופוזיציה ציפי ליבני נועדה אמש בניו יורק עם יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, במלון בו שוהים שניהם לרגל ישיבת עצרת האו”ם.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, לבני הפצירה באבו מאזן  לחזור למו”מ המדיני, למנוע התדרדרות ביטחונית ולא לשרת בסרבנותו את הקיצוניים.

“צריך לפעול למניעת התדרדרות. חשוב שתתגייס למציאת פיתרון לפני שעזה תהפוך ל’חמאסטן’ באופן רשמי – וחשוב שתחזור לשיח מול ארה״ב לפני שפתרון שתי המדינות ייעלם”, אמרה.

לדבריה “הסתגרות, מהלכים חד-צדדיים נגד ישראל ושבירת הכלים תהיה בבחינת בכייה לדורות. הם עלולים להוביל להתדרדרות בשטח, אובדן שליטה ולאבדן פתרון שתי מדינות הלאום. במקום חמאסטן, הרש”פ צריכה להתגייס לפתרון בעזה ובמקום לתקוף את ארה”ב – לחזור לשיח איתה. חומרת המצב מחייבת את כולנו לחפש דרכים שיביאו לרגיעה. בלי התבצרות של כעסים ועלבון”.

‘ישראל היום’ מדווח עוד, כי לבני אמרה ליו”ר הרשות: “חזור לשיח מול ארה״ב על בסיס עיקרון שתי מדינות הלאום – מדינה פלשתינית מפורזת לצד ישראל, לא בגלל העונשים והקיצוצים התקציביים אלא למרות זאת, גם אם יש לך חששות וכעסים וגם אם אינך מסכים לכל התנאים”.

סגן השר, ח”כ מייקל אורן, הגיב על המפגש: “הפגישה בין יו”ר האופוזיציה ציפי לבני לאבו מאזן, אומרת הרבה על השמאל הישראלי. הם חותרים לפגישה עם מכחיש שואה, אדם שנושא נאומים אנטישמים ומממן רוצחי יהודים, תובע את ישראל בהאג ומעל הכל – סרבן שלום. לבני פשוט רודפת אחריו”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות