מהו התפקיד הבא של אהוד ברק שיכניס לו כ-35 אלף שקל בחודש

ראש הממשלה לשעבר נכנס לעסקי הקנאביס הרפואי וימונה ליו"ר אינטרקיור • ברק יעבוד בהיקף של כ-40 שעות חודשיות ויקבל שכר בעלות של 10 אלף דולר לחודש
אבי כץ
ט"ז תשרי התשע"ט / 25.09.2018 11:29

דירקטוריון חברת אינטרקיור אישר את מינויו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ליו”ר החברה – העוסקת בהשקעות בחברות ביומד ומדעי החיים.

אינטרקיור, שתשנה את שמה ל’קנדוק פארמה’, היא החברה היחידה בבורסה בת”א שמחזיקה בחברה בעלת רישיון פעיל וקבוע לכל שרשרת הערך הקיימת בקנאביס רפואי.

על פי הדיווח ב’גלובס’, החברה חתמה על הסכמים מחייבים לרכישת מלוא הבעלות והשליטה (100%) בחברת קנדוק, שעוסקת מזה עשר שנים במחקר, טיפוח, גידול ושיווק קנאביס רפואי לאלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על ידי משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה בארץ ובחו”ל.

שכרו של ברק יעמוד על כ-10 אלף דולר בחודש.

במסגרת תפקידו יוביל ברק את אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית ופיתוח העסקים הבינלאומי של החברה בהיקף משרה של כ-40 שעות חודשיות.

ברק מסר: “אני שמח להצטרף לצוות ההנהלה הבכיר של החברה. לקנאביס הרפואי פוטנציאל מוכח לסייע ולשפר את חייהם של חולים רבים ברחבי העולם, ומדינות מערביות מרכזיות אימצו ומאמצות אותו כטיפול רפואי מוכר. החברה ממוצבת היטב לפריצה לשווקים אלו. בכוונתי להוביל את אסטרטגית הצמיחה הבינלאומית של החברה ולקחת חלק פעיל בפיתוח העסקי שלה מתוך מטרה להפוך את קנדוק פארמה למובילה עולמית בתחומה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות