ביבי על נסראללה: אם יתעמת איתנו – יקבל מכת מחץ שלא יכול לדמיין

נתניהו עונה להתרסה של מזכ"ל החזבאללה: "שמעתי את דברי הרהב שבאו מהכיוון של חיזבאללה. זה בא מאותו אדם שאמר אחרי 2006 שאם הוא היה יודע מה תהיה תגובת ישראל על חטיפת שלושת חיילינו, הוא היה שוקל פעמיים"
אריה ריבקינד
י"א תשרי התשע"ט / 20.09.2018 20:41

ראש הממשלה בנימין נתניהו איים הערב (חמישי), כי אם מזכ”ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה יתעמת עם ישראל – “הוא יקבל מכת מחץ שהוא לא יכול אפילו לדמיין אותה”.

נתניהו התייחס בחוג התנ”ך בירושלים לנאומו של נסראללה ואמר: “שמעתי את דברי הרהב שבאו מהכיוון של חיזבאללה. זה בא מאותו אדם שאמר אחרי 2006 שאם הוא היה יודע מה תהיה תגובת ישראל על חטיפת שלושת חיילינו, הוא היה שוקל פעמיים אם לעשות זאת. אז היום אני מציע לו לשקול לא פעמיים – אלא 20 פעם”.

בהתייחס להפלת המטוס הרוסי בסוריה, אמר ראש הממשלה כי שוחח עם נשיא רוסיה והביע את צערו על המקרה.

“אמרתי לו ששורש הבעיה זה הניסיון של איראן להשתמש בשטח סוריה להתקפות נגד ישראל ולחימוש אויבינו כמו החיזבאללה. אמרתי לו שעומדת לנו הזכות להגנה עצמית, ועם זאת יש חשיבות גדולה מאוד לשמר את התיאום הביטחוני בין ישראל ובין רוסיה, ולכן החלטתי לשלוח את מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, למוסקבה, בעצם במטרה כפולה: אחד, להמשיך להגן על אזרחינו, ומנגד לשמר את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות”.

הבוקר נשא מזכ”ל חיזבאללה נאום לרגל חג העשורא השיעי – אותו מציינים בני העדה השיעית באסלאם, וטען כי בניגוד לטענות ישראל הוא נושא את נאומו שלא מתוך מקלט.

“הם צוחקים עלי ואומרים שאני מאיים מתוך מקלט. אני כמובן לא נמצא במקלט. אני נמצא במקום מסוים והעובדה שאני פה נואם מוכיחה שאתם מנסים לילות כימים להרוג אותי, ורק נכשלים”, התריס נסראללה.

מנהיג חיזבאללה התייחס למתקפות הישראליות בסוריה בניסיון למנוע את חימוש ארגון הטרור בטילים מדויקים הם חסרי משמעות: “אני אומר לישראל – תיזהרו. כל מה שעשיתם עד עכשיו נגמר ותם. יש לנו טילים מדויקים ולא מדויקים ואמצעים אחרים. אם ישראל תכפה מלחמה על לבנון ישראל תעמוד מול גורל שלא העלתה בדעתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות