נסראללה מתגרה בישראל: אני נואם ולא ממקלט. יש די טילים מדויקים

מזכ"ל חיזבאללה נאם שוב לרגל יום העאשורה, ואמר כי כל הניסיונות של ישראל למנוע את חימושו בטילים מדויקים נכשלו: "הצלחנו לשנות את מאזני ההרתעה עם האויב הישראלי"
חיים טוויל
י"א תשרי התשע"ט / 20.09.2018 13:10

מזכ”ל חיזבאללה חסן נסראללה, נשא היום (חמישי) נאום לרגל חג העשורא השיעי – אותו מציינים בני העדה השיעית באסלאם  וטען כי בניגוד לטענות ישראל הוא נושא את נאומו שלא מתוך מקלט.

“הם צוחקים עלי ואומרים שאני מאיים מתוך מקלט. אני כמובן לא נמצא במקלט. אני נמצא במקום מסוים והעובדה שאני פה נואם מוכיחה שאתם מנסים לילות כימים להרוג אותי, ורק נכשלים”, התריס נסראללה.

מנהיג חיזבאללה התייחס למתקפות הישראליות בסוריה בנסיון למנוע את חימוש ארגון הטרור בטילים מדויקים הם חסרי משמעות: “אני אומר לישראל – תיזהרו. כל מה שעשיתם עד עכשיו נגמר ותם. יש לנו טילים מדויקים ולא מדויקים ואמצעים אחרים. אם ישראל תכפה מלחמה על לבנון ישראל תעמוד מול גורל שלא העלתה בדעתה.

“הצלחנו לשנות את מאזני ההרתעה עם האויב הישראלי”, המשיך מזכ”ל חיזבאללה וטען כי אשליותיה של ישראל לפיהן האירועים בסוריה ועיראק יפעלו לטובתה התבדו. “הישראלים כועסים מאחר והפרויקט שלהם באזור נכשל. ישראל חוששת מכל מערכה באזור, במיוחד נגד לבנון. יש לנו טילים מדויקים ולא מדויקים. ישראל לא תוכל להמשיך לאים בפלישה לביירות. הם יודעים שחיזבאללה יותר חזק מאשר בעבר”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות