מועמד ‘דגל התורה’ לראשות מועצת קרית יערים-טלזסטון: יצחק רביץ

תנועת 'דגל התורה' לבחור ברב יצחק רביץ כמועמדה לראשות מועצת קרית יערים - טלזסטון • "רבני דגל התורה ונציגי המפלגה הודו לראש המועצה הרב אברהם רוזנטל על שירותו הציבורי רב השנים"
אריה ריבקינד
ח' תשרי התשע"ט / 17.09.2018 17:17

בתום התייעצויות ובברכת המרא דאתרא ורבני הישוב, החליטה תנועת ‘דגל התורה’ לבחור ברב יצחק רביץ כמועמדה לראשות מועצת קרית יערים – טלזסטון.

הרב יצחק רביץ, בנו של הרב אברהם רביץ ז׳ל, ממייסדי תנועת דגל התורה, כיהן כחבר מועצה, וכסגן ראש העיר ביתר עלית בחמש השנים האחרונות.

לפי דגל התורה, הוא מילא את תפקידו בהצלחה גדולה ורכש ניסיון רב בניהול מוניציפאלי ובקשר עם גורמי השלטון המקומי, כמו גם קשר עם רבני קהילות ונציגי הציבור בכל רחבי הארץ.

רבני דגל התורה ונציגי המפלגה הודו לראש המועצה הרב אברהם רוזנטל,  המכהן כראש המועצה כמעט מעת ייסוד היישוב, על שירותו הציבורי רב השנים, ושיבחו אותו על כל פועלו למען תושבי הישוב במסירות רבה כל השנים.

בימים האחרונים נכנס הרב יצחק רביץ למעונו של הגר”ח קנייבסקי וקיבל את ברכתו להתמודדות – ולהצלחת היישוב.

“תנועת דגל התורה מאחלת הצלחה רבה לרב יצחק רביץ ובטוחה שכהונתו תרבה כבוד שמיים ותביא להמשך התלכדות השורות בקרב כל בני התורה המתגוררים בעיר”, נאמר בהודעות התנועה.

כפי שדווח בחרדים 10, אברהם רוזנטל, ראש המועצה המכהן, קיים לפני שבועיים ישיבת היערכות ראשונה לקראת פתיחת מערכת הבחירות ביישוב, הכריז על התמודדות והצהיר כי זו תהיה הקדנציה האחרונה בה הוא מעמיד את עצמו לתפקיד.

אלא שקברניטי ‘דגל’ החליטו אחרת, וקבעו כי רביץ יהיה זה שיתמודד מטעם התנועה.

אברהם רוזנטל

רוזנטל (משמאל). צילום: יחצ
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות