אהוד ברק ‘פוצץ’ ראיון בערוץ עשר כי חברה בפאנל ניסתה לפנות אליו

ראש הממשלה לשעבר 'פוצץ' ראיון בתוכנית 'המטה המרכזי' עם איילה חסון בערוץ עשר, לאחר שחברת פאנל בתכנית ניסתה לפנות אליו: "אני לא עונה לשאלה, הראיון הסתיים" I צפו
אבי כץ
ז' תשרי התשע"ט / 15.09.2018 23:52

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק פוצץ הערב (מוצאי שבת) ראיון בתוכנית ‘המטה המרכזי’ בערוץ עשר, לאחר שטען כי הסיכומים עמו הופרו.

ברק טען כי סוכם על ראיון עם מגישת התוכנית אילה חסון בלבד, ומחה כאשר חברי הפאנל באולפן הציגו לו שאלות.

העימות החל כאשר חברת הפאנל, רויטל עמירן, החלה להפנות שאלה לברק, אך הוא נכנס לדבריה – ואמר: “אני לא עונה לשאלה”, דפק על השולחן והוסיף: “הראיון הסתיים”.

כאשר חסון וחברי הפאנל המשיכו לדון באולפן, ברק דפק שוב על השולחן ואמר בכעס: “אני מתנגד לניהול ראיון עליי בנוכחותך אחרי שהסכמנו מראש, סליחה”.

“אני לא רוצה להחזיר אותנו ליונית לוי ולמוניקה לוינסקי”, הוסיף ברק, תוך שהוא מתייחס לפיצוץ ראיון בין מגישת חברת ‘החדשות’ והמתמחה לשעבר בבית הלבן ב’ועידת המשפיעים, לאחר שזו נשאלה שאלה בניגוד לסיכום מוקדם עמה.

חסון שאלה: “מה אנחנו קשורים?”

ברק ענה לחסון: “אנחנו הסכמנו מראש שאני מתראיין איתך. אני לא משתתף בראיון משותף בפאנל, תודה. אני מבקש לעזוב אתכם, שלום”.

המגישה הזכירה: “נהוג שהפרשנים מעירים הערה בסוף”.

ברק: “נהוג, לא בניגוד לסיכומים שסיכמנו לפני פחות משעה”.

(הערה: בוידאו מופיעות נשים) 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זקן טיפש
    16/09/2018 10:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. האיש מאבד עשתונות מול שאלה, ורוצה להנהיג תמדינה. פחחח

  2. אהוד ברק- חולה נפש !
    01/10/2018 09:47
    סטודנט ישראלי
  3. ברק היה ראש ממשלה כושל ביותר, בתקופה של פחות משנתיים !!! בתקופת כהונתו, הפקיר למוות את החייל הדרוזי- מדחת יוסף ששמר על קבר יוסף, נתן לו לגסוס יום שלם, עד שמת !!! ברח מלבנון-כאחרון הפחדנים, וערער את ההרתעה הישראלית… ובעקבות זאת חיזבללה העז לחטוף חיילים שלנו !!! הסכים לתת לאבו מאזן את כל יהודה והשומרון וירושלים- הכל במהירות, מבלי להתייעץ… וחשב שכך ישיג שלום – כשלא מבין המנטליות הערבית- של עם שקרן, שדורש את כל ארץ ישראל ! הגיע לצבא כחייל עני, יצא מליונר- איך … ???! עזב את אישתו- אם בנותיו, לטובת זקנה… !??? יש לברק גיבנת גדולה- הוא לא רואה !!! בחור דפוק !!! ברק מונע ע”י הקינאה והשינאה לביבי !!! חטא לשון הרע, ולא תחמוד, ולא תיגנוב… – חטאים אסורים מעשרת הדיברות, על ראש ברק ! אלוהים ינקום באהוד ברק !!!