השר ארדן: מנהיג המעצמה הגדולה בעולם מפרק את השקר הפלסטיני

השר לביטחון הפנים פנה ליועמ"ש בבקשה לפתוח בחקירה על פרסום הבדיקות של המועמדים לתפקיד המפכ"ל: "איך מידע כה רגיש וסודי מצא את דרכו לכלי התקשורת" • עדיין לא החליט שלא להאריך כהונתו של רוני אלשיך • הבהיר: "המפכ"ל הבא יבוא מתוך שורות המשטרה"
אריה ריבקינד
ג' תשרי התשע"ט / 12.09.2018 09:30

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן  בירך הבוקר (רביעי) על החלטת נשיא ארה”ב דונלד טראמפ לסגור את משרדי אש”ף בוושינגטון.

“השמחה מצעדי טראמפ מאוד מובנת. סוף סוף בא מנהיג המעצמה הגדולה בעולם ומפרק את השקר הפלסטיני. מה אם היו מגעים רשמיים עם הרשות? מניח שהיינו מתכנסים בליכוד לסיעור מוחות, כדי להחליט מה עולה על השולחן, אבל היום אין בזה צורך”, אמר ארדן בראיון לרשת ב’.

ארדן התייחס גם להדלפה מצמרת המשטרה של בדיקת הפוליגרף של המועמדים למפכ”לות: “היה ראוי שתיפתח חקירה פלילית כבר מזמן לגבי ההדלפה של בדיקות הפוליגרף ואיך מידע כה רגיש וסודי מצא את דרכו לכלי התקשורת”.

לדבריו, “דווקא מפקדים במשטרה שמשרתים עשרות שנים, לא הוגן שיופצו כלפיהם שמועות ורכילויות לגבי בדיקות הפוליגרף. לא רק שאני קורא למח”ש לפתוח בחקירה, פניתי גם ליועץ המשפטי לממשלה וראיתי ששרת המשפטים הביעה את אותה העמדה. לא שוחחתי על כך עם המפכ”ל”.

עוד הוסיף ארדן כי לא החליט סופית שלא להאריך את כהונת המפכ”ל. “המפכ”ל הבא יבוא מתוך שורות המשטרה, לכן ברור מי המועמדים הפוטנציאלים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות