תמורת תשלום: במשך שנתיים ביצע מעשים חמורים בבן 16 המתפלל עמו

החקירה נפתחה בעקבות תלונתו של הנער, לאחר שגמלה בליבו ההחלטה לספר אודות המתרחש להוריו • אתמול, כשהגיע החשוד לבית הכנסת, הזעיקו בני המשפחה של הנער את השוטרים - והוא נעצר
חיים טוויל
כ"ט אלול התשע"ח / 09.09.2018 08:42

משטרת ישראל עצרה אמש (שבת) חרדי כבן 50, תושב ירושלים, בחשד שבמשך כשנתיים ביצע מעשים חמורים בנער חרדי כבן 16, המתפלל עמו בבית הכנסת.

החקירה נפתחה בעקבות תלונתו של הנער, לאחר שגמלה בליבו ההחלטה לספר אודות המתרחש להוריו – עמם הגיע למשטרה. לפי התלונה, אדם כבן 50 המתפלל עמו בבית הכנסת, ביצע  בו במשך כשנתיים, מאז היותו כבן 14, מעשים חמורים בעבור תשלום, לאחר שקבע עמו מפגשים במקומות שונים.

אתמול, עת הגיע החשוד לבית הכנסת, הזעיקו בני משפחתו של הנער את השוטרים, שעצרו אותו מיד והוא הובא לחקירה במשטרה, בחשד למעשה חמור בקטין מתחת לגיל 14 ועבירות נוספות.

מחקירת המשטרה עולה החשד, כי לפני כשנתיים, יצר החשוד קשר עם הנער עת שהיו בבית הכנסת, והציע לו על פי החשד כסף תמורת מפגש במקום מבודד ונסתר, שם על פי החשד ביצע בו עבירות חמורות.
לאחר מפגש זה, על פי החשד, המשיך החשוד לנצל את בית הכנסת כפלטפורמה לפגוש את הנער ולקבוע עמו מפגשים נוספים.

היום יובא החשוד בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

במשטרה ציינו, כי זהו המקרה השלישי המדווח למשטרה בחודשיים האחרונים, בו חשודים מנצלים את שהייתם בקרבת ילדים ונערים בבית כנסת, על מנת לבצע בהם את זממם או לאתרם על מנת לקבוע עמם מפגשים.

“אנחנו מבקשים מההורים לשים לב כל העת לגבי מיקומם של הילדים והנערים ועם מי משוחחים, בייחוד במקומות הומי אדם, ובכל חשד לעבירה לעדכן מיד את המשטרה”, אמרו במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לא מפרסמים את שם החשוד
    11/09/2018 22:58
    אני
  1. אולי הפדופיל פגע בעוד ילדים