נתניהו: “89% מרוצים. ראיתם אצל הפרשנים החמוצים?”

ראש הממשלה ורעייתו שרה, שרים וח"כים השתתפו באירוע הרמת כוסית לכבוד ראש השנה • "אני חוזר לליטא בראש מדינת היהודים, מדינת הלאום של העם היהודי, ואני חושב ומרגיש איזה מרחק עשינו" • "יחד נמשיך להנהיג את המדינה לעוד הרבה שנים" • החמיא לביטן ואמסלם: מדברים דוגרי
אריה ריבקינד
כ"ז אלול התשע"ח / 06.09.2018 21:59

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (חמישי) באירוע הרמת הכוסית של הליכוד בגני התערוכה, ותקף את כלי התקשורת שלטענתו לא סיקרו את דו”ח הלמ”ס לפיו 89% מאזרחי ישראל מרוצים מחייהם בארץ.

“זה מספר עצום ובלתי נתפס. זה היה צריך לפתוח את החדשות, אתם ראיתם את זה בערוצי הטלוויזיה? אצל הפרשנים החמוצים? ברור שלא, כי זה אפילו לא חמוץ מתוק, זו ידיעה מתוקה”, אמר ראש הממשלה.

נתניהו הוסיף: “הציבור רואה את ההישגים ואת הדאגה שלנו למדיניות, לרווחה ולכלכלה. את ביטול הסכם הגרעין עם איראן, את העברת השגרירות האמריקנית”.

ראש הממשלה הזכיר את יחסי החוץ של ישראל: “רק השבוע היו כאן מנהיגים מאלבניה, גרמניה, בולגריה ונשיא הפיליפינים. גילית שלבתו קוראים שרה, ולנכדו קוראים יאיר. איזה עולם! היחסים עם ארצות הברית רק הולכים ומתהדקים, ואנחנו מעריכים את העמדה האיתנה בהעברת השגרירות, בנושא איראן ואונר”א.

“אני חוזר לליטא בראש מדינת היהודים, מדינת הלאום של העם היהודי שמכבדת את זכויות הפרט של כל אזרחיה, ואני חושב ומרגיש איזה מרחק עשינו. יש לנו מדינה, ריבונות, צה”ל. אנחנו מדורגים כמעצמה וככוח עולמי עולה”, אמר. “השבנו לעצמנו קודם כל את היכולת להגן על עצמנו בכוחות עצמנו – מול כל איום. אנחנו מכים באויבינו, שומרים על הביטחון בנחישות ובהצלחה. יחד נמשיך להנהיג את המדינה לעוד הרבה שנים, לטובת ארצנו, לטובת ילדינו”.

נתניהו, שנאומו באופן כלי היה מפויס יותר לעומת נאומים קודמים בהם תקף בחריפות את התקשורת ואת יריביו, הרבה לשבח את שרי הליכוד והחמיא גם: “אמסלם וביטן מדברים דוגרי”.

  מוקדם יותר היום השתתף ראש הממשלה באירוע הרמת כוסית לרגל השנה החדשה עם גופי הביטחון.

הוא הודה בדבריו לאנשי השב”כ על חלקם בסיכול אירועי טרור. “השב”כ מרתיע, מסכל ומכריע יום-יום, שעה-שעה, את מבקשי נפשנו. מאות, אין יום, אין יום שאין סיכול. מדינת ישראל נראית אחרת מהזעזוע שפוקד את אזורנו, וממה שקורה במדינות מסביבנו, והיא נראית אחרת מאוד זה משום שיש הגנה, סיכול והרתעה. חלקכם בזה הוא אדיר”.

בהמשך דבריו בירך נתניהו את פורום מטכ”ל ואמר: “אני מאמין בצה”ל וביכולות שלנו לעמוד מול כל האתגרים בהצלחה יתרה למען ביטחון ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות