דרעי שוב נגד אלי ישי: “מתחבר בכל מקום עם מי שממורמר… להחליש”

השר אריה דרעי בטקס הרמת כוסית עם פעילי המפלגה: "יש כאלה שרוצים לטשטש את העובדה שתנועת ש״ס היתה מפעל חייו של מרן זיע״א כאילו גררו אותו לזה" • "יש עדיין אנשים שמנסים, שיש להם מטרה אחת - איך להפיל את הכוח. לא איך עושים את הכוח, אלא איך מקלקלים לנו" • צפו
אריה ריבקינד
כ"ד אלול התשע"ח / 03.09.2018 22:49

מפלגת ש”ס התכנסה הערב (שני) להרמת כוסית לקראת ראש השנה בהשתתפות השר אריה דרעי, בכירי ונציגי התנועה ברשויות ברחבי הארץ.

במהלך האירוע אמר דרעי כי תנועת ש״ס זוכה לאחדות והתלכדות נדירה סביב ההנהגה הרוחנית שלה. “כולם פועלים בהרמוניה מלאה. צאו החוצה ותראו מה קורה כיצד יצר המחלוקת מנסה לזרוע הרס ופירוד בכל מקום. זה מראה שיש לנו תנועה עם שורשים עמוקים, שייסדו אותה מרנן ורבנן ובראשם מרן הגר״ע יוסף זיע״א. אני אומר לכם באחריות: אין עוד תנועה שעושה ופועלת למען הציבור כמו תנועת ש״ס.

לדבריו, “אנחנו רצים עם השם ש״ס בכל רחבי הארץ, בגאון, כמפלגה עם הכי הרבה נציגים ברשויות. זה עול גדול ואפילו סיכום רב, אבל אנחנו יודעים שכל נציג שלנו זה תוספת קדושה, טהרה וחינוך בכל עיר. בלעדי ש״ס אף אחד לא ידאג לציבור הספרדי! לא בערים המעורבות ולא בערים החרדיות!”

דרעי התייחס למערכת הבחירות בירושלים: “אנחנו שמים את מרכז הכובד בירושלים. כאן הכל התחיל וכאן המעוז שלנו. ש״ס בירושלים עשתה בחמש השנים האחרונות למען תושבי העיר גדולות ונצורות ואין סיבה שלא נמצה את כוחנו. אני לא רוצה לחשוב מה יהיה חלילה אם כוחנו יחלש, מה יהיה עם תלמידי מוסדות החינוך, מי יספור אותם?

“יש כאלה שרוצים לטשטש את העובדה שתנועת ש״ס היתה מפעל חייו של מרן זיע״א כאילו גררו אותו לזה. אבל מי שראה את מרן כיצד סגר את הספר שכה אהב ויצא לערי השדה והפציר באנשים לתמוך בש״ס, ראה בחוש כמה חשיבות ייחס לתנועה וכמה מאמץ השקיע בה.

דרעי

“עד רגעי חייו האחרונים ביקש שנביא אליו ראשי ערים לקראת הבחירות המוניציפאליות שהתקיימו אז. זה היה מרן וזו היתה מורשתו”.

בנאומו יצא ברמז נגד אלי ישי’: “לצערי אני חייב, פשוט חייב, לומר משפט אחד, למרות שחשבתי לא לומר אבל אין ברירה אחרת. גם היום, כשזה כל כך ברור, מי שמחפש גרעין של אמת יודע את האמת, מה התנועה הקדושה הזו עושה בכל רחבי הארץ, כמה חשוב לחזק את הנציגים שלה בכל מקום, כמה באמת כשש”ס חזקה יותר – זה הכול לכבודו של הקב”ה, מבחינת העשייה ומבחינת הפעולות.

“ולצערי הרב, זה היצר, מה אני יכול לעשות. יש עדיין אנשים שמנסים, שיש להם מטרה אחת – איך להפיל את הכוח. לא איך עושים את הכוח, אלא איך מקלקלים לנו את הכוח. ואני לא רוצה לפרט, פשוטו כמשמעו. להתחבר בכל מקום, עם מי שממורמר, עם מי שזה, לא משנה מה התוצאה, יאללה. להוריד, לקחת, להחליש.

“תזכרו שחלילה וחס החלשה של הכוח של התנועה הקדושה הזאת – זה יבוא לידי ביטוי אחר כך במפעלים הקדושים. מי ילחם אחר כך על הבתי ספר? מי ילחם על גני הילדים? מי ילחם להביא מבנים? מי ילחם על בתי כנסת? מי ילחם על המקוואות?”

הוא חתם: “אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה, המשך תנופה ועשיה, ומבקש מחילה ממי שאולי פגעתי בו או לא התייחסתי כראוי”.

דרעי

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי יילחם??כל מי שהוא אחר מדריכי, כבר יותר טוב
    04/09/2018 10:34
    ביבי
  1. נציגים יושבים במשרדים ממוזגים, מתרברבים,עוברים מאירוע נוצץ למשנהו, וכשבאים לבקש עזרה,הם פתאום צריכים ללכת לישיבה חשובה..
    בבני ברק למשל, אין שום עניין בשס, הכל עניין של שררה וכבוד.מכיר טוב ומקרוב את כל נציגי התנועה, כולם באופן מוחלט ביותר עוזרים אך ורק למקורבים, ובראשם דדון,יו”ר הסיעה ..
    אז כמה שיותר מהר להחליף את הנציגים שלא עושים דבר. לא נתי נחום, לא דדון, לא זה ולא זה..מפלגה מיותרת.

  2. יצא נגד מרן בחייו
    04/09/2018 12:30
    יעקב
  3. השקרן השקוף הזה שלח את חבריו כל בחירות שיעבדו נגד שס כדי להחליש אותה, מה קרה היום פתאום הרשע נהפך לצדיק

  4. ככה לדבר על מרן הרב מאזוז? איפוא הבושה
    04/09/2018 22:22
    יום הדין
  5. מצביעי יחד בוחרים למרן שליט”א ולא לנציג מסוים, דרעי תתבייש לך להגיד על מנהיג הדור שהוא ממורמר