לגפני יש זמן? לרוזנטל מטלז-סטון לא. מיהר להשיק את הקמפיין שלו

אברהם רוזנטל, ראש מועצת קריית יערים, השיק את הבחירות שלו, לאחר שבדגל שקלו את החלפתו • הבטיח: 'זו הקדנציה האחרונה שלי, אעביר את המושכות לכוחות צעירים כבר במהלך הקדנציה הקרובה"
אריה ריבקינד
כ"ג אלול התשע"ח / 03.09.2018 13:38

לא מחכה לגפני: אברהם רוזנטל, ראש מועצת יערים-טלזסטון, קיים אמש (ראשון) ישיבת היערכות ראשונה לקראת פתיחת מערכת הבחירות ביישוב.

לחרדים 10 נודע, כי יו”ר תנועת ‘דגל’ התורה, משה גפני  שוחח איתו ממושכות. “בתחילה גפני שפך מחמאות, אבל לקראת הסוף הסביר שאולי כדאי לרענן”, מספר גורם ב’דגל’. “רוזנטל  לקח רק את הדברים שנאמרו בהתחלה ורץ להציב עובדה”.

בישיבה השתתפו מספר מצומצם של פעילים, בראשות צבי וולקן, יו”ר סניף ‘דגל התורה’ ביישוב, שקיבל על עצמו את ניהול מטה הבחירות של רוזנטל.

כינוס הפעילים נקבע, לדברי אנשי המטה,  זמן קצר לאחר קבלת תוצאות סקר מקיף, שבוצע במשך מספר ימים בישוב, ופולח על ידי מכון הסקרים ‘אסקריא’, ממנו עלה כי ראש המועצה מוביל על כל יריביו, כמו גם אי שביעות רצון של התושבים מהצנחת מועמד לראשות הישוב.

בפתח דבריו הדגיש רוזנטל כי זו תהיה הקדנציה האחרונה בה הוא מעמיד את עצמו לתפקיד, וכי יפעל למען הכנסת כוחות רעננים וצעירים מתושבי המקום למועצה – וכי כבר במהלך הקדנציה ידאג להעביר בצורה מקצועית ומסודרת את המושכות לצעירי התנועה.

רוזנטל, המכהן כראש המועצה כמעט מעת ייסוד היישוב, ביקש להתמקד בקמפיין חיובי ולהדגיש את הישגי המועצה בראשותו בפיתוח המקום, בהבאת ציבור איכותי תוך שמירה בלתי מתפשרת על איכות החיים ופיתוח התשתיות.

הוא ביקש להעביר מסר של שלום ואחדות ולהימנע ככל האפשר בימים אלו להיגרר להשמצות והלבנות פנים ושאר דברים שליליים.

בישיבה סוכם כי במהלך השבועות הקרובים יעלה  רוזנטל לבתיהם של גדולי ישראל לבקש את ברכת הדרך ולהתברך לקראת השנה החדשה.

כמו כן תיעשה עבודת צוות על מנת ללמוד מקרוב את צרכי הקהילות, בקשותיהם ושיבוץ נציגיהם במועצה המקומית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות