מרצ צוהלים: הברחנו ‘קנאים’ שבאו להציק למסעדה שפתוחה בשבתות

בתקופה האחרונה מגיעים 'קנאים' מידי שבת כדי להפגין נגד מסעדת בארוד הפתוחה בשבת • השבוע קראה יו"ר רשימת מרצ, לורה ורטון, בעמוד הפייסבוק שלה לחילונים להגיע ולהגן על המסעדה • "הקנאים נכשלו כי התאחדנו מולם"
אריה ריבקינד
כ"ב אלול התשע"ח / 02.09.2018 12:58

מאות צעירים חילונים, ביניהם עשרות פעילי מרצ ירושלים, הגיעו בשבת למסעדת ‘בארוד’ בחצר פינגולד הפתוחה בשבת, כדי להגן עליה מפני הפגנה של הקנאים.

לדברי מרצ, “קבוצת קנאי דת שעברה ליד המסעדה והתקרבה אליה – חזרה בה עקב הנוכחות של פעילי מרצ והציבור החופשי”.

הקנאים הגיעו בתקופה האחרונה מדי שבוע כדי להפגין נגד מסעדת בארוד הפתוחה בשבת.

יו”ר רשימת מרצ למועצת העיר, לורה ורטון, פרסמה בסופ”ש בעמוד הפייסבוק שלה קריאה לירושלמים  להגיע ל’בארוד’ ולהגן על המסעדה. “המסעדה המקסימה סובלת מהטרדות של קנאים שמגיעים מדי שבת להציק ולצעוק על הצוות והבאים למקום”, כתבה ורטון, “החופש בעיר בסכנה של ממש ועלינו להגן עליו. זה המקום שלנו להתגייס, ירושלמים, ואנחנו יכולים לעזור’.

“ראינו ניסיונות דומים לפגוע בעסקים ומקומות בילוי הפתוחים בשבת בבית הקפה בצלאל, במסעדת דיינרס, ועוד, אבל הקנאים נכשלו כי התאחדנו מולם ועמדנו איתן”, כתבה ורטון.

היא הוסיפה והתגאתה: “על מרצ ירושלים אפשר תמיד לסמוך. לא ניתן לבריונות לנצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חילוניים - חולניים ושרצים ממרצ
    03/09/2018 15:44
    יהודיה
  1. באו להפגין ולהגן על מסעדת בארוד שפתוחה בשבת, אני מאחלת לקראת שנת תשע”ט, מפלה בעסקים לא רק לבעלי המסעדה אלא לכל אלה שהשבת הפכה ליום רגיל, לכל הצוהלים יובוא יומם, אף אחד לא נישאר כאן, כולם עולים למעלה ושם נותנים את הדין.
    יהודונים אוכלי שרצים וטריפות אנשים מסריחים ומגעילים תחזרו לאירופה הארץ בסוף תקיא אתכם