“לקאיה היה מזל” • אחרי שני הוריו: גם יאיר חשוד בשוחד בתיק 4000

לא רק אבא ואמא: בנו של ראש הממשלה חשוד אף הוא בעסקת השוחד בתיק בזק • מוקדם יותר הודיעה המשטרה באופן רשמי ששרה נתניהו חשודה בשוחד • משפחת נתניהו: "אין גבול לאבסורד" • פרקליטיה של שרה נתניהו: "אז המשטרה אמרה. לא היו דברים מעולם"
אריה ריבקינד
כ' אלול התשע"ח / 31.08.2018 00:16

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, חשוד בשוחד בתיק 4000, לצד אמו שרה נתניהו.

לפי דיווח של גיא פלג ב’החדשות’, החשדות נגד שרה ויאיר נתניהו בגין שוחד עלו למרות ששניהם אינם אנשי ציבור, מאחר שהשניים פעלו יחד עם ראש הממשלה בעסקה עצמה.

על פי החשד שנבדק במשטרה, יאיר ושרה היו הזרוע של ראש הממשלה מול איריס אלוביץ’, רעייתו של בעלי בזק, ומול מנכ”ל אתר וואלה, אילן ישועה, כדי להפוך את הסיקור באתר לחיובי ואוהד כלפי ראש הממשלה.

‏מטעמה של משפחת נתניהו נמסר: “גם על הכלבה קאיה מצאנו כתבה חיובית בוואלה. מזלה של קאיה שהלכה מהעולם לפני שהספיקו לצרף גם אותה למעגל החשודים בשוחד. אין גבול לאבסורד ובכל מקרה הסיקור לראש הממשלה נתניהו בוואלה היה ונשאר שלילי באופן קבוע”.

מוקדם יותר היום אמר נציג המשטרה באופן רשמי בדיון בבית משפט השלום בתל אביב – שעסק בבקשת המשטרה להאריך בחצי שנה את הקפאת הנכסים, חשבונות הבנק ורכוש נוסף של בני הזוג אלוביץ’ – כי רעיית ראש הממשלה חשודה בקבלת שוחד בתיק 4000.

סנגורו של אלוביץ’, עו”ד ז’ק חן, שאל את המשטרה שורה של שאלות, ונציג המשטרה אמר, בתשובה לאחת מהן, כי שרה נתניהו חשודה בקבלת שוחד.

רב פקד אורי קנר הוסיף כי ישנן ראיות לכך שבני הזוג נתניהו ובעלי בזק שאול אלוביץ’ ורעייתו איריס היו מודעים כולם למשמעות הכלכלית של פעולותיהם.

לדברי קנר בדיון, “ישנם אנשים שלא נחקרו עדיין בתיק”, אך הוא לא פירט אם מדובר בחשודים או בעדים.

לצד קנר דיברה גם נציגת הפרקליטות, עורכת הדין ניצן וולקן, שהבהירה כי החקירה נמצאת בשלבים מתקדמים וכי היא מתבצעת “לשביעות רצוננו”. לפי ההערכה, המלצות המשטרה בתיק יועברו לפרקליטות בחצי השנה הקרובה.

פרקליטיה של שרה נתניהו מסרו בתגובה: “מה חדש ב’חשד’ האבסורדי הזה? אז המשטרה אמרה. לא היו דברים מעולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכלבה עדיין חיה...
    02/09/2018 07:36
    מוישה
  1. הכלבה עדיין חיה…