טרגדיה בתאילנד: נהג שכור הרג את בנו של מתנדב זק”א ב’ירח הדבש’

ידידיה קלרמן ז"ל בן 25, בנו של מתנדב זק״א, שהיה בחופשה לרגל נישואיו נהרג בתאונת דרכים בצפון תאילנד - כשנפגע מרכב חולף בזמן שצעד עם אשתו ברחוב • זק"א ושליחי חב"ד פועלים להשבת גופתו לקבורה בישראל
חיים טוויל
י"ט אלול התשע"ח / 30.08.2018 10:28

 טרגדיה בירח הדבש: ידידיה קלרמן ז”ל, צעיר ישראלי כבן 25, בנו של מתנדב זק״א נהרג בתאונת דרכים קטלנית בעיירה פאי שבצפון תאילנד – שם בילה עם אשתו בחופשת ‘ירח דבש’.

הודעה נמסרה למשפחתו.

משרד החוץ בסיוע זק”א ושליחי חב”ד פועלים להבאת גופתו חזרה לישראל.

מתי גולדשטיין, מפקד היחידה הבינלאומית של זק”א: “מדובר בתאונה קשה וקטלנית בעיר פאי בתאילנד. הצעיר הישראלי כבן 25 צעד עם אשתו ברחוב, נהג רכב שיכור הגיע מולם במהירות ודרס אותם. הגבר נהרג במקום האישה נפצעה פציעות קלות”.

לדבריו, “עוצמת ההתנגשות היתה קשה וקטלנית ורופא מקומי שנכח בתאונה נאלץ לקבוע את מותו במקום”.

“עם קבלת ההודעה במוקד הבילאומי של זק”א”, סיפר גולדשטיין, “התחלנו לפעול בשיתוף משרד החוץ ושליחי חב״ד מקומיים על סידור כל המסמכים וסידור הטסת הגופה לקבורה בארץ. אנחנו עומדים בקשר עם המשפחה ונעשה כל מה שאפשר לסייע”.

ארגון זק”א פרסם הודעת אבל בה נאמר: “משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר בנימין קלרמן צוות נוף האיילון, במותו הטראגי של בנו ידידה ז״ל בתאונת הדרכים הקטלנית בתאילנד”.

יונתן קלרמן, אחיו של ידידיה ז”ל, אמר בשיחה עם ‘כאן’: “הם התחתנו בינואר 2017, אבל דחו את ירח הדבש כי שניהם היו בקבע. הם טסו לחודשיים ואחרי חודש קרתה התאונה. אנחנו עדיין לא יודעים מתי הגופה תגיע לארץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות