נוחי דנקנר מאוכזב: עיתוי פסק הדין בסוף חודש אלול עורר אצלי תקווה

לאחר החמרת עונשו של איש העסקים ל-3 שנות מאסר - הוא אמר בשיחות סגורות: "לא ציפיתי לתוצאה הזאת. אני בהלם. אני עדין מתקשה לעכל את זה" • ל'החדשות' אמר: "שלומי לא טוב. שנה טובה וחתימה טובה"
חיים טוויל
י"ט אלול התשע"ח / 30.08.2018 00:01

איש העסקים נוחי דנקנר, בעל השליטה לשעבר באי די בי,  ששופטי העליון החמירו היום (רביעי) את עונשו משנתיים לשלוש שנות מאסר, בעקבות ערעורו בתיק הרצת המניות – הביע הלם מגזר הדין.

לפי דיווח ב’כאן’, דהקהר אמר הערב בשיחות סגורות: ״לא ציפיתי לתוצאה הזאת. אני בהלם. אני עדין מתקשה לעכל את זה. הרצנו אתמול כל מני תרחישים וממש לא צפינו תרחיש כזה. האמנתי שיהיה פה זיכוי. גם העיתוי של פסק הדין בסוף חודש אלול ולפני החגים עורר אצלי תקווה״.

בשיחה עם ‘החדשות’, אמר דנקנר: “שלומי לא טוב. אני מוכרח לומר שאני ובני המשפחה שלי ועורכי הדין מאוד מופתעים ומאוד מאוכזבים. ציפיתי בהחלט לתרחישים אחרים ובראש ובראשונה לזיכוי וזה מאוד מאוד מפתיע ומאוד מאכזב”.

דנקנר סיפר כי לא קרא את פסק הדין. “מה אני יכול למצוא שם? התוצאה הסופית היא ידועה וברורה ואין לי מה להתווכח איתה ומוצו ההליכים והם קבעו את מה שקבעו וזהו”.

כשנשאל אם הוא מביע חרטה איש העסקים לא הסכים לענות.

“לא ניכנס לקטעים כאלה, זה לא הזמן, לא השעה ולא המקום”, אמר. “אני בעיקרון לא מעוניין לשוחח עם תקשורת והתחמקתי מעניינים תקשורתיים, אז בואי נסתפק בזה. אפשר לאחל תקופה טובה ואפשר לאחל שנה טובה שאת זה אני מאחל לך ולכל עם ישראל, שנה טובה וחתימה טובה”.

מוקדם יותר היום נמסר מטעם דנקנר כי הוא “מופתע ומאוכזב מההחלטה”. עוד נמסר בהודעה מטעמו: “בשעה קשה זו אני שואב כוח ממשפחתי, חברי, ואהבתי למדינה. אני מאחל לעם ישראל שנה טובה כתיבה וחתימה טובה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות