השרה גמליאל: “או שקט מוחלט או שראשי חמאס יבינו שראשם בסכנה”

השרה לשוויון חברתי קיימה סיור עבודה בגזרת יישובי עוטף עזה ושדרות • "אין לנו אינטרס לצאת למלחמות, אבל אם זה מה שצריך לעשות - זה מה שנעשה!" • "יש לומר זאת בקול רם: זה לא עוטף עזה זה עוטף ישראל!"
אריה ריבקינד
י"ז אלול התשע"ח / 28.08.2018 00:57

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל קיימה היום (שלישי) סיור עבודה בגזרת יישובי עוטף עזה ושדרות, מתוך רצון ללמוד מקרוב את הבעיות, המצוקות והאתגרים הניצבים בפני תושבי האזור.

השרה גמליאל וראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן סיירו ביער שוקדה, שם כובתה שריפת חורש עליה השתלטו הכבאים.

השרה גמליאל: “ריח העשן והפיח הנישא באוויר הוא ריח הטרור החמאסי המגיע לשטחנו באמצעות עפיפונים ובלונים. עלינו לתת מענה לתושבי הדרום, כדי שיוכלו לחזור לשגרת חיים מלאה. אין לנו אינטרס לצאת למלחמות, אבל אם זה מה שצריך לעשות – זה מה שנעשה!”

השרה הוסיפה: “יש לומר זאת בקול רם: זה לא עוטף עזה זה עוטף ישראל! כל המדינה מחבקת את התושבים המדהימים ותפקידנו כממשלה לעשות הכל כדי ששגרת החיים של התושבים לא תיפגע.”

השרה גמליאל, מלווה במנכ”ל המשרד לשוויון חברתי אבי כהן, הבטיחה לתושבים עזרה מהירה בהעברת תקציבים ייעודיים ליישובי האזור.

בהמשך סיורה נפגשה השרה גמליאל עם ראש מועצה אזורית מרחבים שי חג’ג’ במטרה לקדם הצעת מחליטים ממשלתית לחיזוק יישובי העוטף ולהקצאת 5 מיליון ש”ח מתקציב המשרד לשוויון חברתי לתושבים.

התקציב יועד להקמת מרכזי צעירים, חיזוק אוכלוסיית אזרחים ותיקים ונשים וכן לשיפור פלטפורמות דיגיטליות ושרותים הניתנים לאזרחים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות