הסיבה להתקרחות? קופ”ח ‘כללית’: “הודעה שנתניהו שוב זכה בבחירות”

בניוזלטר בנושא התקרחות של קופ''ח כללית נכתב כי ניצחונו של ראש הממשלה בבחירות הוא אחת הסיבות לנשירת שיער מאסיבית • לאחר תלונות הטקסט המסית הוסר
אריה ריבקינד
ט"ז אלול התשע"ח / 27.08.2018 15:42

שמאלנים? קופת חולית ‘כללית’ הפיצה ניוזלטר למבוטחיה עם מאמר בנושא התקרחות, שכלל היגדים עם עובדות ומיתוסים הקשורים לשיער – ובין הסיבות להתקרחות נכתב: “הודעה שנתניהו זכה בבחירות שוב”.

לצד כל היגד בניוזלטר נכתב האם הוא נכון או לא, כולל הסבר מפורט.

בסעיף 13 בנושא שיער והתקרחות, נכתב: “ההתקרחות עלולה להיגרם מסטרס ולחץ נפשי”.  צוין כי ההיגד הוא נכון ונכתב: “האירוע המחולל שהוביל להקרחה חייב להיות משמעותי מאוד – אשפוז בטיפול נמרץ, פטירה של אדם קרוב או לחלופין הודעה שנתניהו זכה בבחירות. שוב”.

אתר 0404 שחשף את ההסתה ציין כי בקופת חולים ‘כללית’ הסירו לפנות בוקר את החלק המסית נגד ראש הממשלה, לאחר שמבוטחים רבים התלוננו על הבעת הדעה הפוליטית.

״גלשתי באתר כדי לבדוק את הנושא ולתדהמתי ראיתי את הכיתוב המסית”, אמר גולש ל-0404. “זו בושה וחרפה שכך כותבים באתר של קופ״ח – של שירותי הבריאות בישראל. אין לי מילים”.

מ’כללית’ נמסר בתגובה: “אנו מתנצלים על טקסט חסר טעם. הטקסט שהיה משולב בכתבה שעוסקת בנושא רפואי מקצועי הוסר מיידית והופקו הלקחים המתבקשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא ידעתי שכללית משוייכת פוליטית
    28/08/2018 17:24
    חבר כללית
  1. הייתי בטוח שזה שייך לעבר הרחוק והיום היא פועלת על בסיס כלכלי ולא פוליטי.
    חבל מאוד. לא הייתי עובר אם היה לי ספק. חבל שעברתי.