יו”ר האופוזיציה לא יתמודד שוב: “בית שמש בחרה להיות חרדית”

אלי כהן, ראש האופוזיציה בבית שמש, הודיע לתומכיו כי לא יתמודד בבחירות הקרובות • "לאחר התלבטות קשה וארוכה, החלטתי לסיים פרק זה ולא להתמודד"
אריה ריבקינד
ט"ז אלול התשע"ח / 27.08.2018 14:31

הבחירות בבית שמש: יו”ר האופוזיציה בבית שמש, אלי כהן, שיגר הודעה לבוחריו, לפיה הוא מתכוון לפרוש מהחיים הציבוריים – ולא להתמודד שוב על תפקיד בבחירות הבאות.

כהן כתב: “לפני שש שנים יצאתי למסע מרתק למען בנייתה של חברה ציונית דמוקרטית ושוויונית בבית שמש שהינה בבואה של החברה הישראלית. ניהלתי יחד עם חברי הטובים וחצי מתושבי העיר מערכת בחירות שהיוותה תקדים במאבקים הפוליטיים המקומיים בארץ. יצרתי לראשונה ובפעם היחידה חזית ציונית מאוחדת,יחדיו הובלנו מאבק ציבורי עממי ציבורי משמעותי”.

בדבריו הבהיר כי הציבור בבית שמש קבע את צביון העיר. “לאחר מאבק משפטי צודק יצרנו תקדים משפטי בשתי ערכאות משפטיות, המחוזי והעליון, תקדים שקבע באופן חד וברור כי הבחירות בבית שמש זוהמו וזויפו וכי יתקיימו בחירות חוזרות לראשות העיר ולמועצת העיר.

“בסיומו של תהליך דמוקרטי ומשפטי חשוב ומשמעותי זה, בבחירות החוזרות קבע הציבור מי יהיה ראש העיר וכי בית שמש תהיה לעיר חרדית. כדרכי כיבדתי ואני מכבד החלטה זו”.

בהמשך הסביר מדוע לא יתמודד בבחירות הבאות: “לאחר פניות אישיות ופומביות רבות מכלל הציבור בהם רבנים ונציגי ציבור חרדיים להמשיך ולהוביל את הציבור, ולאחר התלבטות קשה וארוכה, החלטתי לסיים פרק זה ולא להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר. בית שמש היא הבית שלי, הייתה, הינה ותהיה תמיד הבית שלי שלנו.

“בית שמש בחרה לחיות כחברה חרדית ואני בחרתי להמשיך ולהיאבק למען נחיה בחברה ציונית דמוקרטית ושוויונית טובה יותר לכולם, כך אני פועל בתפקידי הנוכחי ובפעילותי הציבורית ובכך אמשיך לפעול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות