נפתלי בנט: “לא התעמקתי בנושא של העבודות בגשר יהודית בשבת”

שר החינוך תומך בשיח עם חמאס, אם יוביל לפירוז: "אני בעד התוצאה, כל סידור שיימנע התעצמות של חמאס ויחזיר לנו את החללים והשבויים. חמאס נמצאים שם, אני לא מתכחש לזה" • על ההסדרה: "צריך למנוע מהם להפוך לחיזבאללה 2" • על הגשר: "צריך לקחת את השבת בחשבון"
אריה ריבקינד
ט"ו אלול התשע"ח / 26.08.2018 09:46

השר נפתלי בנט התייחס הבוקר (ראשון), בראיון בתוכנית ‘קלמן-ליברמן’ בכאן רשת ב’, למאמצי ההסדרה מול החמאס ברצועת עזה, ואמר כי הוא תומך בשיח מול ארגון הטרור, כדי להוביל לפירוז הרצועה.

“אני בעד התוצאה, כל סידור שיימנע התעצמות של חמאס ויחזיר לנו את החללים והשבויים. חמאס נמצאים שם, אני לא מתכחש לזה”, אמר בנט.

יו”ר הבית היהודי ציין שהוא לא נרתע משיח מול חמאס, והדגיש כי מתקיים שיח עקיף כיום בתיווך האו”ם ומצרים. “אני לא נבהל מזה, בתנאי שאנחנו מגיעים לתוצאה שמשרתת את האינטרס הישראלי”.

בנט, שביקר בשבועות האחרונים את שר הביטחון על עמדתו בסוגיית ההסדרה, אמר בתגובה לדבריו של ליברמן ביום שישי, כי הוא אינו מעורב בקידום ההסדרה: “אני שמח על העמדה של ליברמן, אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בקבינט”.

על יוזמת ההסדרה עצמה אמר בנט: “אני מתנגד לגופו של עניין למה שיאפשר לחמאס להתעצם מחדש, ראש הממשלה לא יקבל הקלה. צריך למנוע מהם להפוך לחיזבאללה 2”.

בנט הדגיש: “אין לי התנגדות להסדרה, השאלה היא מה יש בה – צריך להיות מניעת התעצמות, החזרת השבויים והנעדרים. כל עוד אין הסדרה צריך לפעול כדי שלא נתעורר עוד שנתיים עם רבבות רקטות”.

בנט נשאל על ביטול העבודות על גשר יהודית בשבתות – והשיב: “לא התעמקתי בנושא, סומך את ידי על שר התחבורה וראש הממשלה”.

הוא הדגיש כי “גם בעניין השבת צריך להתחשב. צריך לקחת את השבת בחשבון, ולאזן בין הדברים בשכל ישר”.

בנט התלוצץ ואמר: “אם יש אהבה הכל ייפתר. אנחנו עם אחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    והוא ראש של מפלגה דתית????
    26/08/2018 13:24
    ירושלמית
  1. בושה של מזרחיסטים שמצביעים בשבילו!!!!