טראמפ: “הדחה? השווקים יתמוטטו. כולם יהיו עניים”

נשיא ארה"ב התראיין ל'פוקס' ופסל אפשרות שהקונגרס ינסה להדיחו על רקע ההתפתחויות בחקירות מקורביו • החמיא לעצמו: "אינני יודע כיצד אפשר להדיח נשיא שעושה עבודה כל כך טובה" • תקף את פרקליטו לשעבר מייקל כהן: "הוא התהפך עלי. עשה דיל טוב כשהשתמש בי"
נתן פרל
י"ב אלול התשע"ח / 23.08.2018 14:54

הטבעת סביב דונלד טראמפ מתהדקת? נשיא ארצות הברית התייחס היום (חמישי) לראשונה להתפתחויות בחקירות מקורביו ולאפשרות שינסו להדיח אותו על ידי הקונגרס.

בריאיון שהעניק לרשת FOX ניוז הזהיר הנשיא כי “אם אי פעם יחל הליך הדחה נגדו – השווקים יתמוטטו”. הוא הוסיף: “אני חושב שכולם יהיו עניים מאוד”.

“אינני יודע כיצד אפשר להדיח נשיא שעושה עבודה כל כך טובה”, החמיא הנשיא לעצמו.

בהמשך תקף את עורך דינו לשעבר מייקל כהן, שחתם על הסדר טיעון והודה כי העביר ברשות טראמפ סכומי כסף לשתי נשים שהיו בקשר לכאורה עם הנשיא, כדי לקנות את שתיקתן, ואמר כי “הוא ‘התהפך’ עלי”.

“כהן עשה דיל טוב כשהשתמש בי”, אמר טראמפ. “אחת הסיבות שאני מעריך את פול מנפורט (מנהל הקמפיין לשעבר) היא שהוא עבר את המשפט הזה בעוד שאנשים ממציאים סיפורים. אני יודע על זה הכל”.

הנשיא לא הכחיש בריאיון כי כסף הועבר לשתי הנשים, אולם טען כי הכסף לא הועבר מכספי קמפיין הבחירות, ועל כן הוא אינו אשם.

טראמפ הוסיף: “הוא היה עורך הדין שלי, אחד מתוך רבים. אני לא יודע אם הוא זה שעזר לי לתקן דברים. הוא לא עשה דברים גדולים, אלא קטנים. לא מישהו שהיה איתי כל כך”.

מוקדם יותר היום הודיע טראמפ כי הוא שוקל להעניק חנינה למנהל הקמפיין שלו לשעבר, פול מנפורט, שהורשע בעבירות מס ומרמה.

אתמול תקף טראמפ את מייקל כהן – וצייץ: “אם מישהו מחפש עורך דין טוב, אני ממליץ בחום לא לשכור את שירותיו של מייקל כהן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות