“אישה חרדית תיהרג על הכביש”: וידאו שמזעזע את נופשי הקטסקיל

נשים חרדיות, הנופשות בחודשי הקיץ בהרי הקטסקיל'ס, הצועדות על כבישים בצורה מסוכנת "זה לא שאלה של 'האם', אלא של 'מתי'", כתבה אישה. "אני מתפללת שזה לא יקרה, אבל זה יקרה" • כעת מתפרסם תיעוד המוכיח כמה היא צודקת.
נתן פרל
י"א אלול התשע"ח / 21.08.2018 23:03

לפני כחוש פרסם אתר ‘ישיבה וורלד’ מכתב, תחת הכותרת “אזהרה: אישה הולכת למות בזמן ההליכה על הכבישים בהרי הנופש”, בו גינתה הכותבת את הנשים החרדיות, הצועדות בצורה חסרת אחריות על הכבישים בהרי הקטסקיל’ס, ומסכנות בכך את חייהן ואת חיי הנהגים.

כותבת המכתב הדגישה: “זה לא שאלה של ‘האם’, אלא של ‘מתי’. אשה חרדית תיהרג על הכביש בקטסקיל’ס בזמן שהיא עושה צעידה. אני מתפללת שזה לא יקרה, אבל זה יקרה. מה שראיתי הוא מעבר לנורמליות, שאני פשוט המומה”.

כעת, חודש לאחר שהמכתב התפרסם, מציג האתר קטע וידאו מאחד הכבישים באיזור, המוכיח כי הכותבת צדקה.

קטע הוידאו מציג ארבע נשים פוסעות זו בצד זו לאורך הכביש, מכריחות את כלי הרכב הנוסעים בכביש לנוע לאורך הקו הצהוב הכפול.

צפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עובד בקטסקילס
    22/08/2018 00:05
    אני
  1. יש כביש ראשי, לא אציין את האזור הספציפי, בו נמצאים קמפ גדול של ישיבה ליטאית, ועוד שלושה אתרי נופש. על הכביש הזה אין הגבלת מהירות, כלומר לפי החוק בניו יורק 55 מייל בהתאם לתנאים המאפשרים 90 קמ”ש בערך. גברים ונשים מטיילים על הכביש, בדיוק כמו בסרטון, הייתי עד למספר אירועי כמעט טראגי ולצערי פעם לאירוע טראגי.
    כבר לפני 8 שנים התרעתי לפני מנהלי האתרים שיזהירו את הנופשים ללא הועיל. מספר פעמים צעקתי על אנשים שירדו מהכביש כי הוא מסוכן, צחקו לי בפנים ולי נותר רק לקוות שלא נגיע לסיפורים כואבים ועצובים, שקרה