בצל תיק 2000: העורך הראשי של ‘ידיעות אחרונות’ פורש מתפקידו

רון ירון, העורך הראשי של 'ידיעות', הודיע על פרישה לאחר 26 שנים - והתייחס גם לחקירות המשטרה בהן מעורב המו"ל: "תיק 2000 נחת עליי, עלינו, כרעם ביום בהיר" • מסתמן: מחליפו - ראש מחלקת החדשות בעיתון נטע ליבנה
אבי כץ
ח' אלול התשע"ח / 19.08.2018 18:23

 בצל תיק 2000:  רון ירון, העורך הראשי של ‘ידיעות אחרונות’, הודיע היום (ראשון) על פרישה,  לאחר 26 שנים בעיתון.

“לא אנסה לומר שזה רגע קל עבורי”, כתב בהודעה שפרסם. “ולמרות זאת, היום, אחרי כל מה שעברנו, עברתי, אני בוחר להסתכל על חצי הכוס המלאה. על העבודה המופלאה שכולכם עושים כאן. ולא את רעשי הרקע. לראות שהמערכת נמצאת בשיאה”.

ירון הוסיף וכתב: “בעוד שבועיים, ב-31 באוגוסט, אחרי 26.5 שנים ב’ידיעות אחרונות’, כמעט 8 מהן בתפקיד העורך הראשי, הפרק הזה ייסגר עבורי. כן, אני עצוב שזה קורה. כן, אני כואב שזה מסתיים. כן, אני מוטרד מהעתיד. אבל כן, אני גם שלם לחלוטין עם הדרך שעשיתי. עם ההחלטות שקיבלתי. גם לי קשה להאמין שאני כותב את המלים הללו. היד על המקלדת רועדת, הלב לא פחות. הרי רק התחלתי. אני בשיא המרץ וההתלהבות. אני עדיין נכנס לעיתון כל יום מחדש בהתרגשות, בשמחה ובתחושה פנימית עמוקה שהיום נעשה את העיתון הטוב ביותר שעשינו אי פעם”.

ירון התייחס גם לחקירות המשטרה בתיק 2000 בו מעורבים ראש הממשלה בנימין נתניהו והמו”ל של ‘ידיעות’ נוני מוזס, וציין בפני עובדי העיתון: “זה לא סוד שבשנה וחצי האחרונות העיתון עבר טלטלה לא פשוטה. תיק 2000 נחת עליי, עלינו, כרעם ביום בהיר.

“העובדות המלאות טרם התבררו אולם די היה במה שפורסם כדי לחייב את כולנו לעשות חשבון נפש. ואם נעשו טעויות לאורך הדרך – החוכמה היא ללמוד ולצמוח מהן. וגם אם ייתכן ש’לא היה כלום’, זה לא אומר ש’לא יהיה כלום’ ולא פותר אותנו מתיקון. אני גאה בדרך העצמאית והבלתי מתפשרת שבה סיקרנו את הפרשה”.

כפי המסתמן, מחליפו יהיה ראש מחלקת החדשות בעיתון, נטע ליבנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות