אבו מאזן מגלה: “יגאל עמיר יוצא לחופשה ארבע פעמים בשבוע…”

יו"ר הרשות הפלסטינית הצהיר בפתח כינוס המועצה המרכזית של אש"ף ברמאללה, כי רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל "מקבל משכורות מארבעה גורמים שונים" • התחייב להמשיך ולשלם משכורות למחבלים הכלואים ולמשפחותיהם ה'שהידים' - "גם אם נצטרך לחתוך בשר מבשרנו"
נתן פרל
ה' אלול התשע"ח / 15.08.2018 21:53

יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נאם הערב (רביעי) בפתח כינוס המועצה המרכזית של אש”ף ברמאללה, והתייחס בדבריו, באופן תמוה לרוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז”ל, יגאל עמיר, כאשר טען כי הוא “יוצא לחופשות ארבע פעמים בשבוע ומקבל משכורות מארבעה גורמים שונים”.

אבו מאזן אמר את הדברים כאשר הצהיר בכינוס כי הוא מתחייב להמשיך ולשלם משכורות למחבלים ולמשפחותיהם ה’שהידים’ שחוסלו בעת ביצוע פיגועים בישראל. לדבריו, הרשות לא תאפשר לישראל לנכות את התשלומים מהכנסות המיסים שנגבו עבור הפלסטינים.

“ישראל חושבת שאלה פושעים, ושאנו צריכים לתת להם ולמשפחותיהם לרעוב”, אמר יו”ר הרשות. “לא נקבל זאת ולא נאפשר לישראל לעשות זאת. גם אם נצטרך לחתוך מהבשר שלנו – נמשיך לשלם ולתמוך בהם”.

הוא טען כי גם רוצחים יהודים מורשעים מקבלים הטבות ואז ציין כי גם יגאל עמיר, רוצחו של יצחק רבין זוכה להקלות ומקבל סיוע כספי.

יו”ר הרשות הפלסטינית גם תקף את חמאס ואמר כי ל”לארגון אין נכונות אמיתית לפיוס עם הפתח’, למרות המאמצים הרבים שמצרים משקיעה בניסיונות התיווך”, והצהיר כי הפתרון היחיד הוא הסכמה של חמאס להעביר את השליטה ברצועה לידי הרשות. “נקבל רק פיוס מלא – ממשלה אחת, נשק אחד ובלי מיליציות”, הבהיר.

אבו מאזן הבטיח להיאבק ב’עסקת המאה’ של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ.  “כינינו אותה ‘סטירת הלחי של המאה'”, אמר. “מי שעמד נגד ‘עסקת המאה’ והראשון להיאבק בה זה אנחנו ורבים הצטרפו אלינו. אנחנו נמשיך להיאבק בה עד אשר תיפול ושהאחרים יפסידו”.

הוא גם קרא להתנגד לחוק הלאום: “נדון בדרכים להיאבק בחוק הגזעני, שהחלו בתוך ישראל הפגנות נגדו של יהודים ושל ערבים. מספר עצום של יהודים הרגיש שהעמדה הזאת מסוכנת ויצאו נגד זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות