יזם ההייטק משה חוגג רכש את בית”ר ירושלים והלך להתפלל בכותל • תמונות

איש העסקים ויזם ההי-טק משה חוגג רכש היום את קבוצת הכדורגל ביתר ירושלים תמורת כ-26.5 מיליון שקל • חוגג הגיע אל הכותל המערבי והתפלל במקום - כשהוא עטור בתפילין ומעוטף בטלית • יונתן זינדל תיעד
אבי כץ
ב' אלול התשע"ח / 13.08.2018 19:25

קבוצת הכדורגל בית”ר ירושלים קיבלה היום (שני) בעל בית חדש, כאשר איש העסקים ויזם ההייטק משה חוגג חתם על עסקת רכישת הקבוצה בסכום של כ-26.5 מיליון ש”ח -והפך לבעלים של הקבוצה מהבירה.

היום הגיע חוגג, יחד עם אלי אוחנה,  אל הכותל המערבי והתפלל במקום, כשהוא עטור בתפילין ומעוטף בטלית.

משה חוגג בן ה-37, נולד בבאר שבע וגדל במיתר. הוא מוכר בתעשייה הישראלית כיזם ומשקיע בלתי שגרתי.

לפי אתר ‘דה מרקר’, הוא הקים, בין היתר,  ב-2010 את חברת מובלי, שפיתחה אפליקציה לשיתוף תמונות וסרטונים, בדומה לאינסטגרם, אך לא הצליחה להעפיל על הדומיננטיות של אינסטגרם. היא גייסה עם השנים סכום של 89 מיליון דולר, אולם באמצע 2017 הפסיקה את פעילותה, לאחר שהוגשה נגדה בקשה לפירוק ועובדיה פוטרו.

פעילות החברה מוזגה באותם ימים לאפליקציה חדשה שהקים חוגג בשם גלקסיה, שגם כן נסגרה כמה חודשים לאחר מכן. חלק משרידיה של מובלי נמצאים כיום בחברת סנאפ (בעלת סנאפצ’ט) שרכשה את הפטנט של מובלי לפילטרים מבוססי מיקום – עבור כ-7 מיליון דולר.

במקביל להקמת מובלי, פנה חוגג לתחום ההשקעות והקים את קרן ההון סיכון סינגולריטים, שהשקיעה עד כה בכ-30 סטארט-אפים ישראליים, ובכל המיזמים שלו עצמו.

לקרן לא היו עד כה הצלחות רבות, העסקה הגדולה ביותר שלה היתה מכירת ג’ונו ולג’ט הישראלית באקזיט שפרטיו לא נחשפו. אחת ההבטחות של הקרן היא חברת סטורדוט, שמפתחת דור חדש של סוללות שעשויות להתאים לתעשיית הרכב.

לפי דיווח באתר one, לפני חודשיים רכש חוגג מאיש העסקים אילן בן דב קרקע של 5 דונם לבנייה בכפר שמריהו תמורת 19 מיליון דולר, מתוכם 15 אחוז, סכום הנע סביב 10 מיליון שקלים, הועברו בביטקוין, בעסקת הקרקע הראשונה בישראל בה נעשה תשלום באמצעות מטבע דיגיטלי כזה או אחר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות