המפכ”ל גילה לילדי הת”ת: “התפקיד שלנו לדאוג שתתנהגו יפה למורים”

הבוקר נפתחה שנת הלימודים במגזר החרדי ומאות אלפי תלמידים שבו אל ספסל הלימודים, לאחר חופשת 'בין הזמנים' • המפכ"ל הגיע עם רב המשטרה לת"ת בירושלים - ואמר לילדים: "אתם התלמידים, צריכים לשמור על חוקים ששומרים על הילדים"
חיים טוויל
א' אלול התשע"ח / 12.08.2018 15:42

הבוקר (ראשון) הגיע מפכ”ל המשטרה רוני אלשיך, בליווי סגן מפקד מחוז ירושלים תנ”צ אלי כזרי, והרב הראשי למשטרה נצ”מ הרב רמי ברכיהו, אל תלמוד תורה ‘מענה שמחה’ בשכונת רוממה בירושלים.

המפכ”ל פגש את ילדי הגנים ותלמידי כיתה א’ ואת צוות המורים והמנהלים.

אלשיך שוחח עם התלמידים ואמר להם כי המשטרה היא משטרת בין האדם לחברו, כי  כל מה שאנחנו עושים זה בין אדם לחברו.

המפכ”ל הדגים לילדים את דבריו באופן מוחשי, כאשר סיפר איך נוסעים כלי הרכב בכבישים ואיך הנהגים חייבים להיזהר ולהישמר כאשר הולכים לבית הספר, ולכן “אתם התלמידים צריכים לשמור על חוקים ששומרים על הילדים”.

“התפקיד שלנו”, הסביר המפכ”ל, “לדאוג שאתם ילדי התלמוד תורה – שמתחילים היום את שנת הלימודים, תקפידו על התנהגות טובה ומכבדת, ובוודאי לרב בית הספר ולמורים”.

קודם לכניסה אל מתחם בית הספר נפגשו מפכ”ל המשטרה וסממ”ז ירושלים עם הרב משה שלזינגר, רב בית הספר.

הרב סיפר על מבנה בית הספר ועל 350 התלמידים הלומדים בו, והדגיש את פרויקט כיתות השילוב הייחודי למגזר החרדי.

עם שובם היום – ראש חודש אלול – ללימודים של מאות אלפי תלמידי המגזר החרדי  בכל רחבי הארץ, הגבירה המשטרה את נוכחות השוטרים בקרבת מוסדות החינוך ברחבי הערים והישובים.

בימים הקרובים יסיירו אלפי שוטרים, לוחמי מג”ב ומתנדבים על מנת לתת מענה נדרש לציבור בהיבטי אבטחה ותנועה. אל השוטרים ילוו חבלני מערך החבלה במטרה למנוע כל סיכון אפשרי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות