נקמה במנהל בי”ס שהרחיק תלמיד: תקיפה אכזרית של בנו באלת ברזל

ני קטינים בני 17 ו-16 מואשמים באחריות לתקיפה אכזרית של נער באישון ליל בבית שאן, זאת משום שאביו של הקורבן - מנהל בבית ספר תיכון - החליט להרחיק את אחד מהם
חיים טוויל
כ"ז אב התשע"ח / 07.08.2018 21:04

לפני כשבועיים וחצי התקבלה במשטרה תלונה על תקיפה חמורה של קטין בן 17 – בנו של מנהל בית הספר באזור מרחב עמקים.

מהתלונה עלה כי בנו של המנהל הותקף באמצעות אלה מברזל. התוקף הסתיר את פניו באמצעות חולצות.

מהחקירה הראשונית עלה, כי הקורבן – בנו של מנהל בית הספר, בילה בגן הלאומי בבית שאן במסגרת אירוע ‘לילות לבנים’, וכאשר היה בדרכו לביתו יחד עם חבריו סמוך לשעה 01:00 לפנות בוקר הוא הותקף בידי נער בן 16 באמצעות אלה מברזל, כאשר פניו היו מוסתרות בחולצה.

בהמשך החקירה, מחומר הראיות שנאסף עלה, כי בתחילת שנת הלימודים אביו של הקורבן החליט להרחיק נער בן 17 מבית הספר לצמיתות.

עם קבלת ההחלטה על הרחקתו מבית הספר לצמיתות בחודש אוקטובר 2017, איים הנער על מנהל בית הספר כי אם יסלק אותו מבית הספר – הוא יפגע בילדיו, ובגין כך נפתחה כנגד הנער  חקירה פלילית.

לאחר חקירה מאומצת עלה, כי הנער שהורחק מבית הספר הגיע גם הוא לבלות בארוע ‘לילות לבנים’ בבית שאן, שם הבחין בקורבן ואז גמלה בלבו לתקוף אותו.

הוא תיאם עם חברו בן ה-16, וכאשר חברו מצוייד באלה מברזל, הם עקבו אחר הקורבן. באחד הרחובות הנער הצביע לחברו על הקורבן וחברו שהיה מצוייד באלה הסתיר את פניו בחולצתו ותקף את בן המנהל באכזריות.

השניים נמלטו מהמקום.

בסיום איסוף מלאכת הראיות, הגישה היום (שלישי) פרקליטות מחוז צפון כתב אישום כנגד הנער בן ה-17 שביקש לתקוף את הקורבן וכנגד הנער בן ה-16 שתקף את הקורבן באמצעות אלה.

בנוסף הוגשה בקשה למעצרו בתנאים מגבילים של התוקף, בין היתר מעצר בית מלא מחוץ למקום המגורים שלו ושל הקורבן.

מחר גם יוגש כתב אישום כנגד נער שלישי, שהתלווה אל התוקף במהלך התקיפה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות