התאונה בגולן: מצב הנער מאלעד עדיין קשה, בת 10 עברה ניתוח ארוך

אסונות בין הזמנים: הנער בן ה-13 מאלעד שנפצע ברמת הגולן מאושפז במצב קשה בבית החולים רמב"ם, בן ה-5 במצב בינוני • אחותם בת ה-10 עברה אמש ניתוח ארוך ומאושפזת עם שתי אחיותיה במחלקת טיפול נמרץ ילדים ב'זיו'
חיים טוויל
כ' אב התשע"ח / 01.08.2018 10:47

התאונה הקשה ברמת הגולן: בבית החולים רמב”ם מעדכנים הבוקר (רביעי), כי במהלך הלילה לא חלה הטבה במצבם של בני המשפחה החרדית מאלעד, שנפצעו אתמול בתאונת הדרכים בכביש 978,  סמוך למושב שעל שבצפון מערב רמת הגולן.

בבית החולים מאושפזים שני בני המשפחה. מצבו של הנער בן ה-13 מוסיף להיות קשה.  אחיו בן החמש, שמצבו מוגדר בינוני,  מאושפז במחלקה הכירורגית לילדים.

מהמרכז הרפואי זיו בצפת נמסר על מצב פצועי תאונת הדרכים: אחת מילדות המשפחה, בת 10, עברה אמש ניתוח ארוך. היא מאושפזת עם שתי אחיותיה במחלקת טיפול נמרץ ילדים, שם הן טופלו עם שברים וחבלות.

ההורים טופלו ואושפזו במחלקה כירורגית.

כפי שדווח  בחרדים 10, תשעה בני אדם נפצעו אתמול אחר הצהרים בתאונת דרכים חזיתית בין ג’יפ של האו”ם ורכב של משפחה חרדית, חסידי ויז’ניץ מאלעד.

אבי המשפחה, ששבעה מבניה נפגעו, הוא עו”ד משה שטרייכר, בנו של הזמר מיכאל שטרייכר וחתנו של הנגיד רפאל שטיין ממאפיית ויז’ניץ.

שתי פצועות נוספות, תושבות זרות, שנהגו ברכב  האו”ם- בנות 44 ו-55, טופלו במצב קל עם חבלות.

פראמדיק מד”א מוטי שוברט סיפר לאחר התאונה: “מדובר בתאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב, 3 ילדים בשנות העשרה היו לכודים בתוך אחד מכלי הרכב ובסיוע כוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצנו אותם.

“הילד שהיה פצוע קשה בראשו הורדם והונשם בשטח ופונה במסוק מד”א לבי”ח רמב”ם, יחד עם ילד נוסף שהיה מחוץ לרכבים וגם כן נפצע באורח קשה.

“יחד עם כוחות רפואה של צה”ל הענקנו טיפול רפואי ל-5 הפצועים הנוספים והם פונו לבית החולים זיו בצפת כשמצבם בינוני וקל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות