פעוט ממשפחה חרדית מב”ב – טבע למוות בבריכה ביבניאל

פעוט כבן שלוש וחצי, ממשפחה חרדית מבני ברק, טבע הערב בבריכה פרטית בצימר במושבה יבניאל • בבית החולים נאבקו על חייו כמעט שעה, אך המאמצים למרבה הצער כשלו ולרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו • "ראינו ילד כבן 3 שוכב מחוסר הכרה בסמוך לבריכה בחצר"
חיים טוויל
י"ח אב התשע"ח / 29.07.2018 22:32

אסונות בין הזמנים: פעוט כבן שלוש וחצי, בן למשפחה חרדית מבני ברק, טבע הערב (ראשון) למוות בבריכה פרטית בצימר בו התארח עם משפחתו במושבה  יבנאל.

חובשים ברשת המתנדבים של איחוד הצלה שהוזעקו לזירה לפני השעה 21:00 ביצעו פעולות החייאה על הפעוט, והוא פונה, תוך כדי פעולות החייאה, כשמצבו אנוש, למרכז הרפואי פדה-פוריה בטבריה.

מבית החולים נמסר: “לצערנו הרב מאמצי ההחייאה שנמשכו כמעט שעה, כשלו. הרופאים קבעו את מותו של הפעוט. המשפחה מבני ברק, התארחו בצימר ביבנאל”.

מהמשטרה נמסר: חוקרי משטרת ישראל פועלים בזירה לבדיקת נסיבות הארוע.

עזרא אוחיון, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “אני שוהה ביבנאל בצימר לרגל בין הזמנים ונמסר למוקד 1221 של איחוד הצלה כי בסמוך לצימר הילד כבן 3 טבע בבריכה בחצר צימר בו הוא שהה עם משפחתו.

“יצאתי מיידית למקום וסייעתי בביצוע פעולות החייאה עם כוננים נוספים שהיו בסמיכות למקום. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש. צוותי חוס”ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הגיעו למקום עקב אופי האירוע”.

פראמדיקית מד”א אורלי בן סימון סיפרה: “כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 3 שוכב מחוסר הכרה בסמוך לבריכה בחצר כשכונני מד”א מבצעים בו פעולות החייאה. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו במהירות לבי”ח, תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו אנוש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות