נעצר תושב שכונה חרדית כבן 30 שהטריד בת 13 באמצעות הודעות ותמונות

בלשי משטרה פשטו אמש עם צו בית משפט על בית בשכונה חרדית בירושלים ביצעו חיפוש - ועצרו גבר כבן 30 • בחיפוש נתפסו מכשירי מדיה ומכשיר נייד בהם, כך על פי החשד, השתמש לביצוע עבירות הטרדה והחזקת חומרים אסורים
חיים טוויל
י"ד אב התשע"ח / 26.07.2018 11:37

בלשי משטרה עצרו אמש (רביעי) גבר כבן 30, תושב שכונה חרדית בירושלים, לאחר שביצעו באמצעות צו בית משפט חיפוש בביתו – במהלכו תפסו מכשירי מדיה ומכשיר נייד בהם, כך על פי החשד, השתמש לביצוע עבירות הטרדה והחזקת חומרים אסורים.

ראשיתה של החקירה הסמויה עם קבלת תלונה של אם לקטינה לפני כשבוע, אשר טענה כי ישנו אדם – אותו היא לא מכירה – השולח למכשירה הנייד של בתה הודעות ותמונות בעלות אופי ותוכן אסור.

חוקרי המשטרה, שפעלו בשלב הראשון בחקירה סמויה על מנת להתחקות אחר זהותו של החשוד, אספו ראיות וממצאים, תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים – שהובילו לאיתור זהותו וכתובתו בירושלים.

מחקירת המשטרה עולה חשד, כי החשוד – שאינו חרדי –  ביצע את העבירות כלפי הקטינה וקטינות נוספות שככל הנראה התכתבו עמו, תוך שימוש בפלטפורמות שונות של אפליקציות מסרים.

החשוד הובא לחקירה במשטרה בחשד לאיומים, הטרדה של אדם והטרדה באמצעות מתקן בזק.

היום יובא החשוד בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו.

“מרחב ‘הסייבר’ הולך ומתרחב מדי יום, מחד, ביכולות של משתמשי הקצה בפלטפורמות השונות לתקשר ולאתר אנשים נוספים, ומנגד מאפשר לאותם עבריינים ‘לארוב’ ולהתחזות על מנת לקבל את מבוקשם וסיפוקם בדרך נסתרת וללא חשיפה”, מציינים המשטרה, “בעקבות כך, משטרת ישראל מפתחת יכולותיה הטכנולוגיים כל העת ושמה לנגד עיניה להחזיק בקדמת הטכנולוגיה על מנת להגיע למיצוי חקירה, איתור זהותם של החשודים ומעצרם בזמן המהיר ביותר על מנת להפסיק את העבירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות