מטפלת חרדית חשודה בהתעללות בפעוט חרדי בן שלוש מירושלים

החקירה נפתחה לאחר שהתקבלה תלונתה של הורים לפעוט כבן 3, הנמצא במסגרת מעון בירושלים, לפיה הם חושדים כי בנם הותקף וחווה התעללות מצד אחת המטפלות במעון • חוקרי המשטרה הפנו את ההורים החרדים לבדיקה בבית החולים - וזימנו את המטפלת, תושבת גבעת זאב, לחקירה
חיים טוויל
י"א אב התשע"ח / 23.07.2018 17:14

המשורה פתחה בחקירה נגד מטפלת חרדית במעון בירושלים, בחשד להתעללות פיזית ונפשית בפעוט חרדי.

החקירה נפתחה לאחר שהתקבלה תלונתה של הורים לפעוט כבן 3, הנמצא במסגרת מעון בירושלים, לפיה הם חושדים כי בנם הותקף וחווה התעללות מצד אחת המטפלות במעון, לפני מספר ימים.

חוקרי המשטרה הפנו את ההורים החרדים לבדיקה בבית החולים.

במקביל, חוקרי המשטרה פתחו מיד בחקירה מאומצת, פעלו במגוון מישורים לאיסוף ראיות וממצאים נוספים, תוך שילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שחיזקו את החשד כי המטפלת החשודה תקפה ונהגה באלימות כלפי הפעוט.

היום (שני) זומנה החשודה, בת 23, תושבת גבעת זאב, על ידי חוקרי המשטרה והיא נחקרת בחשד להתעללות פיזית ונפשית בקטין חסר ישע, תקיפת קטין על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש.

“משטרת ישראל פועלת בכל מקרה בו עולה חשד כי מבוצעות עבירות כנגד קטינים חסרי ישע על ידי אחראי, זאת תוך חתירה למיצוי חקירה בזמן קצר ושימוש במגוון כלים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים, במטרה להביא למעצר החשודים ולהרחיקם מסביבתם של הילדים”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות