גבאי: לבני תמונה ליו”ר האופוזיציה • ח”כ סתיו שפיר: “יאללה בלאגן”

יו"ר העבודה אבי גבאי ויו"ר התנועה ציפי לבני, החליטו על המשך שיתוף הפעולה במסגרת 'המחנה הציוני' • גבאי: "ח"כ שלי יחימוביץ, שותפתי הקרובה, לקחה חלק פעיל בסיוע ובבנייה של השותפות הנוכחית" • שלי הודיעה על רצונה להישאר כיו"ר הועדה לביקורת המדינה
אריה ריבקינד
י"א אב התשע"ח / 23.07.2018 13:19

יו”ר מפלגת העבודה, אבי גבאי ויו”ר התנועה, ציפי לבני, סיכמו היום (שני) להמשיך את המסגרת של המחנה הציוני כסיעה מאוחדת, שתרוץ יחד בבחירות הבאות.

הצדדים סיכמו את המשך פעילותה של המסגרת המשותפת, על בסיס המבנה הקיים, כאשר ציפי לבני תמונה לראש האופוזיציה “על מנת לפעול יחד להגדלתו של המחנה הציוני”, כלשון הודעת הסיעה.

אבי גבאי: “אנחנו עושים היום צעד משמעותי בבניית האלטרנטיבה לשלטון הנוכחי. מחנה שיהווה תקווה חדשה לאזרחי ישראל ויאפשר לנו להשקיע את כל האנרגיות החוצה, בשכנוע ציבורים חדשים”.

גבאי הודיע כי ציפי לבני תמלא את תפקיד יו”ר האופוזיציה במקומו של יצחק (בוז’י) הרצוג: “ח”כ לבני מביאה לתפקיד ניסיון רב, במיוחד בנושאים מדיניים וביטחוניים, ואין לי ספק שתיצור אנרגיות חדשות באופוזיציה. אני שמח על מינויה”.

גבאי הוסיף: “אני רוצה להודות לח”כ שלי יחימוביץ, שותפתי הקרובה, על שלקחה חלק פעיל בסיוע ובבנייה של השותפות הנוכחית של המחנה הציוני. שלי הודיעה לי על רצונה להישאר כיו”ר הועדה לביקורת המדינה, ומי שעוקב אחר הישגיה, מבין את החלטתה”.

לבני אמרה: “היום אנחנו מציגים אופוזיציה ואלטרנטיבה. אבי גבאי ואני משלבים ידיים ומייצרים אופוזיציה חזקה ואלטרנטיבה חזקה לישראל שבמרכזה המחנה הציוני”.

“החלטנו לחזק את המחנה הציוני כבסיס ליצירת גוש רחב, לעבוד במשותף – אני כראש האופוזיציה וגבאי כראש המחנה הציוני והמועמד לראשות הממשלה, במטרה להחליף את השלטון. אני מודה ליצחק (בוז’י) הרצוג, ראש האופוזיציה היוצא, שביחד הקמנו את המחנה הציוני, על השותפות העמוקה ועל החברות”, הוסיפה לבני.

“אנחנו קוראים לכל מי שמבין שזוהי שעת חירום – להתאחד לקואליציית חירום”, קראה לבני, “לאזרחי ישראל תהיה הבחירה: או דרכה של הממשלה או דרכנו. על כל אחד, על כל מנהיג, לבחור צד. איש לא יוכל לשבת על הגדר”.

ח”כ סתיו שפיר הגיבה על מינויה של חברת הכנסת ציפי לבני ליו”ר האופוזיציה: ‏”יאללה בלאגן. ‎ציפי לבני תוביל אופוזיציה חדה ערכית ולוחמנית. סומכת עליה מאד”.

ח”כ יצחק (בוז’י) הרצוג בירך את אבי גבאי על ההחלטה: “שמח מאד על הודעתם המשותפת. ציפי היא הראויה והמתאימה ביותר למלא את תפקיד ראש האופוזיציה ואני משוכנע שתמלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר.

“בחודש האחרון עודדתי את אבי וציפי להמשיך ולשמר את המחנה הציוני שהקמנו יחדיו. האתגרים הלאומיים הם עצומים ורק כח פוליטי מרכזי גדול וחזק יוכל להוביל לשינוי המיוחד בישראל. שיהיה בהצלחה!”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות