קיצונים השחיתו שלטים של עזריה: ‘כומר ארמני ושדכנית ממאה שערים’

לאחר צאת צום ט' באב נצפתה קבוצה של חרדים קיצונים משחיתה ומסירה שלטי בחירות של המתמודדת לראשות העיר ירושלים, רחל עזריה - מאוטובוסים ברחבי העיר עזריה: "את המידע על תלישת שלטי הבחירות קיבלתי מתומכים חרדים"
אריה ריבקינד
י"א אב התשע"ח / 23.07.2018 09:45

ח”כ רחל עזריה, המתמודדת על ראשות עיריית ירושלים, תכננה להשיק הבוקר (שני) את קמפיין הבחירות החדש שלה על פני 300 אוטובוסים הנעים ברחבי העיר תחת הכותרת: “תאמינו. זה אפשרי לחיות יחד”.

אך אמש, לאחר צאת צום ט’ באב, נצפתה קבוצה של חרדים קיצוניים שהם משחיתים ומסירים אותם מאוטובוסים ברחבי העיר.

הקמפיין, הפונה לכלל המגזרים המעוניינים לחיות יחד ולשמור על מרקם היחסים בעיר, נושא את תמונתה של הח”כית ומספר כי באוטובוס זה נמצאות שתי דמויות מנוגדות המהוות חלק בלתי נפרד מהנוף הירושלמי, שאין שום סיבה שלא יחיו יחד בכבוד ובהרמוניה.

בין הדמויות: כומר ארמני ושדכנית ממאה שערים, גולנצ’יק ותושב בית צאפאפה, חב”דניק וסטודנטית מבצלאל, אוהדי בית”ר וקטמון, זה שאוכל קובה בעזורה וזה שאוכל פלאפל בשבח ועוד.

אל כל אלה ועוד פונה כעת עזריה ומבקשת את אמונם בבחירות לראשות העיר מה שמציב אותה כעת כמועמדת הפונה למצביעים חופשיים מקרב כלל הקהלים בעיר.

עזריה אמרה הבוקר: “את המידע על תלישת שלטי הבחירות קיבלתי מתומכים חרדים שהבהירו לי שוב שהתולשים הם קבוצה קטנה וקנאית שלא מייצגת את הציבור החרדי בירושלים. הרוב המוחלט של הירושלמים: חילונים, חרדים ודתיים מתנגדים להם. אנחנו נדביק שוב את המודעות ונמשיך את הקמפיין כי אנחנו יודעים שזה אפשרי לחיות פה יחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קבוצה קטנה ואלימה
    23/07/2018 10:37
    דודי
  1. רוב הציבור שותק להם ולא מוחה בהם
    הקבוצה הקטנה הזאת תמשיך להוריד את כל המודעות שבהם יש פנים של אשה
    ובעיקר באיזור גאולה מאה שערים

    יש לך סיכוי טוב
    כי את יוסי דייטש לא מסמלים כי הוא שחצן